اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

دستورات منافقین در فتنه 88 با نامه به موسوی ابلاغ می‏شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: در جریان فتنه سال 88، منافقین دستورات خود به میرحسین موسوی را در قالب نامه‏هایی متعدد ابلاغ می‏کردند.

دستورات منافقین در فتنه 88 با نامه به موسوی ابلاغ می‏شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین توسلی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن نماز جمعه این هفته بومهن که با حضور جمعیت کثیری از مردم بخش‏های رودهن و مرکزی تهران برگزار شد، اظهار کرد: حوادث تلخ پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری با حمایت استکبار جهانی، آمریکای جهان‏خوار، رژیم صهیونیستی، اعراب و دیگر ایادی جیره‏خوار سلطه‏گران همراه بود.
وی ادامه داد: در این میان، حمایت منافقان خیانت‏پیشه از جریان فتنه بیش از سایر دشمنان ایران و انقلاب اسلامی نمود و ظهور پیدا کرد.
توسلی اضافه کرد: همکاری منافقین و فتنه‏گران در قالب تبادل نامه‏هایی متعدد بین میرحسین موسوی و رجوی قابل رویت است.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با اشاره با محتوای آخرین نامه منافقین به سران فتنه عنوان کرد: در آخرین نامه ارسالی از سوی رجوی به میرحسین موسوی آمده است که "شما باید پیرامون تغییر شیوه حکومت در کشور بر سه محور اصلی ریشه‏کنی جایگاه رهبری، سرمایه‏گذاری بر نسل جوان و سرمایه‏گذاری بر قشر زنان فعالیت خود را گسترش دهید".
وی تصریح کرد: اما مردم غیور، انقلابی، ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده حمایت بی‏دریغ خود از مقام عظمای ولایت را بر سر جهانیان فریاد و خاک یأس و ناامیدی را بر صورت استکبار پاشیدند.
توسلی با اشاره‏ای کوتاه به حوادث آن دوران اظهار کرد: یوم‏الله 9 دی متأثر از حوادث و پیامدهای ناگواری است که در هشت ماه پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به وقوع پیوست.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی ادامه داد: این انتخاب نیز همچون ادوار گذشته نامزدهایی داشت و یک نفر با آرای مردم برگزیده شد.
توسلی افزود: متاسفانه از فردای انتخابات اعتراضات و آشوب‏های عده‏ای در قالب راهپیمایی فاقد مجوزهای قانونی و به طور عمده در تهران آغاز شد.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با اشاره به اقدامات داهیانه مقام عظمای ولایت خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب پس از مشاهده این حوادث نامزدهای دیگر انتخابات را به نزد خود فراخواند و به مطالبات آنها گوش فرا داد.
وی ادامه داد: همچنین تعیین موضع از سوی خواص نیز نکته مورد تاکید مقام عظمای رهبری بود؛ چراکه اغتشاش راهی برای احقاق حق نیست، بلکه برای پیگیری این مهم باید از مجاری قانونی استفاده کرد.
توسلی با اشاره به مصادیقی از هتک حرمت ایام ملی و مذهبی از سوی فتنه‏گران افزود: فتنه‏گران با رمز اعتراض هدفی جز براندازی نظام مقدس اسلامی نداشتند.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی تصریح کرد: برهه زمانی حساس و تعیین‏کننده هشت ماهه پس از انتخابات ریاست جمهوری بسیاری از ایام ملی و مذهبی ایران اسلامی نظیر 22 بهمن، روز قدس، روز دانشجو، ماه مبارک رمضان، عاشورای حسینی و... بارها مورد هتک حرمت فتنه‏گران قرار گرفت.
وی با اشاره به منش "جذب حداکثری و دفع حداقلی" رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: رهبری در خصوص نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات که در سمت‏های تعیین‌کننده گذشته انقلاب همچون قوه مجریه، قوه مقننه و فرماندهی هشت سال دفاع مقدس خدماتی را ارائه کرده بودند، از منش  "جذب حداکثری و دفع حداقلی" استفاده کردند.
توسلی ادامه داد: متاسفانه برخی از آنها با تبدیل به سران فتنه کار خود را از علاقه امام راحل عظیم‏الشأن (ره) آغاز و با توهین به آرمان‏های راهبردی آن رهبر فرزانه ختم به شر کردند.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی تصریح کرد: اما رهبر معظم انقلاب گرد و غبار غلیظ آن روزهای کشور را با دعای خیر دلسوزان نظام فرونشاندند.
انتهای پیام/ج10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول