اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در لیگ برتر امید

جدال صبای قم و فولاد خوزستان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: صبای قم در تلاش برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی در دیداری حساس از لیگ برتر فوتبال امید کشور به مصاف استقلال اهواز می‌رود.

جدال صبای قم و فولاد خوزستان در قم برگزار می‌شود
غلامرضا ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: قرار گرفتن در انتهای جدول رده‌بندی از نظر روحی روی بازیکنان ما تاثیر نخواهد داشت و قطعا در دیدار امروز با تیم فوتبال امید فولاد خوزستان به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.
وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید این هفته نیز برگزار می‌شود و در حالی که 12 تیم در شش مسابقه از هفته یازدهم با یکدیگر رقابت می‌کنند، امیدهای صبای قم با یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر امید رو‌به‌رو هستند.
مربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدارهای هفته یازدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور امروز جمعه نهم دی ماه برگزار می‌شود و صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال امید فولاد خوزستان است.
وی تصریح کرد: در این دیدار که قرار است از ساعت 14 امروز در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم برگزار شود، بازیکنان با انگیزه و توانمند ما در تیم فوتبال امید صبای قم، یکی از بهترین بازی‌های خانگی خود در لیگ برتر این فصل را برگزار می‌کنند.
ملکی عنوان کرد: صبا هفته پیش از این در خارج از خانه با وجود بازی بسیار خوبی که انجام داد مقابل استقلال اهواز ناباورانه مغلوب شد.
وی بیان کرد: تیم فوتبال صبای قم که طی چهار هفته گذشته با تساوی برابر تیم‌های فوتبال امید برق شیراز و ماشین‌سازی تبریز دو تساوی ارزشمند را در مسابقات لیگ برتر کسب کرد هم اکنون امیدوار است تا با پیروزی مقابل فولاد خوزستان و توقف سایر مدعیان از انتهای جدول جدا شود.
مربی تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: قبول داریم که صبای قم تا این هفته نتایج مناسبی کسب نکرده است، ولی تیم ما در حال حاضر از انگیزه زیادی برای بازگشت به شرایط خوب برخوردار است و امیدواریم بتوانیم فولاد خوزستان را در قم شکست دهیم.
وی با اشاره به اینکه صبای قم در حال حاضر با کسب هشت امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قرار دارد، افزود: هرگز به این جایگاه توجه نمی‌کنیم و با تمام توان در دیدار امروز به دنبال سه امتیاز خواهیم بود.
تیم فوتبال امید صبای قم در حالی امروز مقابل فولاد خوزستان صف‌آرایی می‌کند که هنوز در دیدارهای خانگی موفق به کسب پیروزی نشده است.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول