اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

حماسه 9 دی تجلی ایمان مردم در دفاع از نهضت امام(ره) بود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: خروش ملی در حماسه 9 دی تجلی ایمان دینی مردم، در راه نگهبانی از شعائر الهی و نهضت خمینی کبیر است.

حماسه 9 دی تجلی ایمان مردم در دفاع از نهضت امام(ره) بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری‌نسب در همایش نهم دی ماه که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه در تالار هنر این شهر برگزار شد، اظهار داشت: فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌هایی بود که انقلاب اسلامی آن را در تاریخ خود ثبت کرد و به خاطر سپرد که چه کسانی در جدال حق و باطل، حق را شناختند و چه کسانی باطل را جای حق برگزیدند و در این فتنه نقش آفرینی کردند.
وی اظهار داشت: در 9 دی مردم ایران به فتنه خاتمه دادند و ثابت کردند که در هر شرایطی حامی رهبر و کشورشان هستند.
این مقام مسئول عنوان کرد: مردم در 9 دی ثابت کردند، هر کسی در مقابل ولایت بایستد و قد علم کند، آن را حذف می‌کنند.
فرماندار گناوه با اشاره به عزم راسخ مردم در 9 دی 88 گفت: این خروش ملی تجلی ایمان دینی مردم، در راه نگهبانی از شعائر الهی و نهضت خمینی کبیر است و قدرت ملت ایران را در شکست جنگ نرم علیه دشمن آشکار می‌کند.
وی گفت: مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی نشان دادند که با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب همچنان در اندیشه توسعه و پیشرفت کشور، خدمت به نظام و رهبری و گسترش عدالت در میهن اسلامی خویش هستند.
جعفری نسب بیان کرد: مردم در 9 دی ثابت کردند هر کسی در مقابل ولایت بایستد آن را حذف می‌کنند.
در پایان این همایش بیانیه‌ای از طرف بسیج دانشجویی  دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه صادر شد.
در این بیانیه آمده است: شور عاشورایی و بصیرت حسینی و تبعیت ولایی ملت انقلابی و علوی ایران اسلامی در نهم دی ماه 88 سران فتنه و ایادی وابسته به استکبار جهانی را رسوا و بار دیگر ثابت کرد ملتی که از مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) درس گرفته اعتقادات دینی و شعور انقلابی و باورهای دینی و ایمانی خود را با هیچ چیز معامله نکرده و اجازه نمی‌دهد کمترین بی حرمتی و تعرضی به اعتقادات و آرمان‌هایش شود.
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه آمده است: فتنه 88 مجموعه توطئه مشترکی بود که 20 سال اصحاب فتنه و عوامل و ایادی استکبار با برنامه ریزی بنیادین و آموزش‌های فرا گرفته از غرب و استعمار و استکبار با نیت شوم و هدف اصلی خویش در براندازی نظام و از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در پی آن بودند.
این بیانیه می‌افزاید: این فتنه کوششی همه جانبه و با الگو گرفتن از حکومت‌های آمریکایی روی کار آمده در منطقه صورت گرفت که اصل و رکن اساسی نظام مورد هجمه و تعرض قرار گرفته و با مخدوش کردن و تضعیف این جایگاه مبارک و مقدس نظام را از مسیر واقعی خود خارج کرده و مشابه به اصطلاح انقلابات رنگین صورت گرفته، الگو و مدلی در این کشور اسلامی با حذف اصول اساسی آن ایجاد کنند غافل از اینکه ملت ولایتمدار و عاشورایی ایران اسلامی در مسیر تبعیت محض از ولایت فقیه و امام و مقتدا و رهبر خویش با هیچ شخص و جریانی معامله نکرده و اجازه نداده و نخواهند داد احدالناسی بتواند در این میدان خودنمایی کرده و انقلاب و ملت ولایتمدار را از این مسیر نورانی جدا کند.
در این بیانیه آمده است: در آستانه سالروز حماسه بزرگ و عاشورایی 9 دی ما درس آموختگان مکتب عاشورا و رهروان صراط نورانی امام راحل (رض) و پیروان مقام معظم رهبری در این تجمع دانشجویی اعلام می داریم تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون خویش از انقلاب مقدس اسلامی، صراط نورانی و آرمان‌های متعالی معمار کبیر انقلاب امام راحل عظیم الشأن پاسداری کرده و در مسیر اطاعت محض و مطلق از مقام عظمای ولایت مقام معظم رهبری آماده جانفشانی هستیم و اشارتی کوچک از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ما را مهیای جانفشانی و تقدم جان و وجودمان در مسیر مورد نظر ایشان می‌کند.
در بیانیه بسیج دانشجویی  دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه آمده است: محاکمه سران فتنه و ایادی دست نشانده استکبار کمترین خواست مردم در عاشورایی ایران اسلامی بوده و از دستگاه قضایی خواستار برخوردی جدی قاطع و قانونی با این افراد خائن هستیم.
در این بیانیه آمده است: ما به عنوان بسیجیان و فرزندان مقام معظم رهبری حضور قاطع و چشمگیر مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تکلیف شرعی و وظیفه انقلابی همه آحاد جامعه دانسته و خود نیز با بصیرت لازم و با آمادگی کامل در این انتخابات شرکت می‌کنیم.
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه آمده است: گزارش اخیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مورد فتنه 88 زوایای جدید و واقعیات تازه ای از عوامل و دست اندرکاران فتنه 88 را برملا کرد و اشخاص دیگری را که در این ماجرا دست داشتند معرفی کرد، بنابراین از ریاست محترم قوه قضاییه و دستگاه قضایی تقاضا داریم نسبت به برخورد قانونی با این خائنین به نظام و انقلاب و مردم اقدام کرده و رضای خدا را در نظر گرفته و کام ملت را با محاکمه این خناسان شیرین کنند.
در این بیانیه آمده است: هرچند اقدام شنیع و شرم آور فتنه گران در هتک حرمت عزاداران سیدالشهدا در محرم سال 88 کام همه را تلخ و قلب‌ها را جریحه‌دار کرد ولی قاطعانه اعلام می‌داریم فرهنگ عاشورا قانون زندگی و منشور حیات و توحید و معاد است و در ترویج این فرهنگ عاشورایی آماده بذل جان و وجود خود هستیم.
انتهای پیام/م10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول