اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باقرشهر:

9 دی روز خروش مردم علیه ناقضان باورهای دینی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه باقرشهر با اشاره به حماسه‌ 9 دی و حضور پر شور مردم در این یوم‌الله گفت: 9 دی روز خروش مردم علیه ناقضان باورهای دینی بود.

9 دی روز خروش مردم علیه ناقضان باورهای دینی بود
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: حماسه نهم دی جلوه‌ای از حضور مردم در سال‌های ابتدای انقلاب بود.
امام جمعه باقر شهر افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی حماسه‌های فراوانی وجود دارد که نقش مردم و رهبری در آنها دیده می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم در 9دی علیه کسانی که به باورهای دینی آنها حمله کردند، خروشیدند و دشمنان و ایادی آنها برای اینکه حساسیت مردم را مورد آزمایش قرار دهند، به عاشورای حسینی جسارت کردند.
حجت‌الاسلام موسوی هدف فتنه را گمراه ساختن مردم دانست و تاکید کرد: اساس کار ما باید آگاهی و بصیرت افزایی باشد.
امام جمعه باقرشهر با اشاره به سابقه طولانی فتنه سازی توسط دشمنان ایران اسلامی در قبل و بعد از انقلاب عنوان کرد: حضور همیشگی مردم در صحنه می‌تواند فتنه‌ها را خنثی کند.
وی در ادامه با بیان اینکه جسارت به فرهنگ عاشورا با واکنش آگاهانه مردم روبه‌رو شد، افزود: دین، ارزش‌های معنوی، عاشورا، معنویت و امام حسین (ع) از مشترکات و خط قرمزهای مردم ایران است.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به شکست دشمن در حمله به دین و عاشورا اظهار داشت: مردم فارغ از جناح ‌بندی‌های سیاسی و جدای از اینکه چه طرز تفکری سیاسی دارند، عاشورا را هویت خود می‌دانند.
امام جمعه باقرشهر تاکید کرد: عاشورا و فرهنگ عزتمند آن موجب شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و در طول این 32 سال نیز علی‌رغم کارشکنی دشمنان این فرهنگ، ملت ایران را در صحنه‌های دفاع از انقلاب پایدار نگه داشته است.
وی در ادامه با اشاره به شکست دشمن در حوادث سال 88 بیان داشت: دشمن در طول این سال‌ها شعار دوستی با ملت ایران را سر می‌داد، حماسه نهم دی نشان داد آنها مردم را نمی‌شناسند.
حجت‌الاسلام موسوی تاکید کرد: دشمن به این باور رسیده بود که اگر اعتقادات مردم را ضعیف کند، به اهداف خود خواهد رسید و مقابله با نظام آسان‌تر خواهد بود، لذا در عاشورای سال 88 با حمله به نمادهای دینی مردم این تئوری خود را آزمایش کرد، اما نتیجه‌‌ای نگرفت.
امام جمعه باقرشهر در پایان تصریح کرد: نهم دی ماه برای مسلمانان الگو بود، به طوری که پس از این حماسه تاریخی شاهد برخاستن مسلمانان دنیا برای نابودی ظلم و ستم استکبارگران در اقصی نقاط دنیا هستیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول