اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

حضور و بصیرت مردم فتنه را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: حضور مردم در حماسه نهم دی‌ماه که با بصیرت و آگاهی بود فتنه را خنثی کرد.

حضور و بصیرت مردم فتنه را خنثی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمد دهقان صبح امروز در جمع مردم چناران اظهار داشت: در فتنه 88 متاسفانه همه دشمنان انقلاب با هم همراه شدند که به انقلاب و نظام و ولایت ضربه بزنند که با بصیرت مردم این توطئه و فتنه خنثی شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: ملت ایران در نهم دی با حضور در صحنه جریان باطل و بیماری فتنه را برطرف کردند و انقلاب ایران را پالایش کردند.
وی ادامه داد: فتنه 88 توطئه سنگینی بود که با طراحی دشمنان خارج از کشور و برخی فتنه‌گران داخل تشکیل شد و آسیب‌های زیادی چه مالی و چه جانی به نظام و انقلاب وارد کردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت بود و در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر تاجی امام جمعه شهرستان چناران نیز در این مراسم گفت: نهم دی‌ماه از ایام الله است و روزی است که دست قدرت الهی از عاشورا بیرون آمد و استکبار و فتنه‌گران را رسوا کرد و آنان را به سزای اعمالشان رساند.
وی افزود: فتنه سال 88 و هشت ماه بعد از انتخابات به منزله جنگ احزاب با پیامبر بود.
امام جمعه چناران ادامه داد: نهم دی‌ماه روز بصیرت است و امام حسین  جانش را داد که آگاهی و بصیرت داشته باشیم و امروز به برکت بیداری و حضور مردم در صحنه دنیا از این بصیرت الگو گرفته و بیداری اسلامی را به همراه داشته است.
وی به بحث هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: کشاورزان در هدفمند سازی یارانه‌ها آسیب دیدند که ضروری است نمایندگان مجلس تدبیری برای جبران خسارات وارده به کشاورزان بیندیشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول