اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه عمار:

فتنه سال 88 از الطاف الهی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عمار گفت: فتنه سال 88 از الطاف خفیه الهی بود که برای مهیا شدن شرایط ظهور لازم بود.

فتنه سال 88 از الطاف الهی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی طائب صبح امروز در اجتماع مردم مشهد به مناسبت نهم دی‌ماه اظهار داشت: فتنه 88  از الطاف خفیه الهی بود، یعنی حادثه­ای که فکر می­کنید به ضرر شماست اما عین لطف است. این فتنه بدون آنکه بدانیم شرایط ظهور را فراهم کرد.
وی افزود: فتنه­های اجتماعی، آزمایش­هایی برای آماده شدن امت اسلامی است و باید از فتنه­ای که سربلند بیرون آمده­ایم، مغرور نشویم.
طائب در ادامه اظهار داشت: اگر این اتفاق بیفتد دچار توقف خواهیم شد، در حالی‌که تا ظهور امام عصر(عج) باید فتنه­های زیادی را پشت سر بگذرانیم.
فرمانده قرارگاه عمار سپس به بررسی هدف دشمن از طراحی فتنه پرداخت و اضافه کرد: هرچه از فتنه سال 88 فاصله می­گیریم، عمق حرکت دشمن بیشتر کشف می­شود.
فرمانده قرارگاه عمار اظهار داشت: اما در وهله اول، ملت ایران را هدف گرفته بودند، زیرا کاملا احساس کرده بود که حرکت امت اسلامی در راستای زمینه­سازی دولت امام زمان، به نقاط حساسی رسیده است.
وی افزود: بعد از وفات رسول اکرم(ص)، اسلام همواره از ناحیه منافقان ضربه خورده است. مبارزه با نفاق بسیار سخت­تر از مبارزه با کفر است؛ زیرا منافق همواره ریا می­کند و نمی­توان علیه او شمشیر کشید.
فرمانده قرارگاه عمار سپس به بررسی شرایط ظهور پرداخت و عنوان کرد: امام عصر برای ایجاد حکومت عدالت­گستر جهانی ظهور خواهد کرد و منظور از سویی نیازمند نیروهای مخلص است و از سوی دیگر، دنیا نیز باید به این درک برسد که حکومت­های فعلی عدالت­محور نیستند.
طائب افزود: در بسیاری از کشورهای مسلمان همچون مصر، تونس، بحرین و لیبی، تلقی مردم از حکامشان خلیفه رسول‌الله و امیرالمومنین بود و حتی در ایران نیز، زمانی ناصرالدین شاه را السلطان العادل می­نامیدند. بنابراین در این شرایط مردم به حاکم عدالت­گستر دیگری احساس نیاز نمی­کردند.
فرمانده قرارگاه عمار افزود: وقتی فتنه 88 رخ داد، بسیاری از کشورهای منطقه سفرای خود را از ایران خارج کردند زیرا بر این باور بودند که جمهوری اسلامی ساقط خواهد شد اما سیل خروشان ملت در حماسه 9دی، آمریکا و همدستانش را نابود کرد و مردم منطقه نیز بی‌اساس بودن قدرت آمریکا را دریافتند.
وی در پایان عنوان کرد: خداوند متعال در حماسه بزرگ 9دی پاداش صبر و بصیرت مردم در فتنه 88 را پرداخت کرد و از این‌رو باید فتنه 88 را جزو الطاف خفیه الهی دانست که هم بیداری منطقه را در پی‌داشت و از سوی دیگر نیز شرایط را برای ظهور امام عصر فراهم­تر کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول