اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات کرمان:

غیرت حسینی مردم حماسه 9 دی را آفرید/ فتنه‌گران نقش خود را از استکبار می‌گرفتند

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: فتنه‌گران نقش خود را از استکبار می‌گرفتند، چگونه شخصی می‌تواند، خود را مدعی ریاست جمهوری در ایران بداند، اما مورد تأیید مستقیم آمریکا باشد.

غیرت حسینی مردم حماسه 9 دی را آفرید/ فتنه‌گران نقش خود را از استکبار می‌گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد دهقان صبح امروز در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در محل تکیه قلعه‌محمود کرمان با تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) اظهار داشت: با ولایت حضرت علی (ع) اسلام آغاز شد.
وی افزود: زمانی که پیامبر اسلام (ص) مبعوث شد و قرآن در جامعه پیاده شد، بحث رهبری بعد از پیغمبر مورد توجه قرار گرفت.
دهقان تصریح کرد: پیامبر اسلام به امر خدا در روز غدیر حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرد و اسلام واقعی با این امام همام شکل گرفت.
وی بیان داشت: افرادی که فرمان پیامبر اسلام را بپذیرند با امام علی (ع) مخالفتی ندارند.
دهقان اذعان داشت: در روز غدیر ظاهر تعدادی از افراد با پیامبر (ص) بود، اما باطن آنها چیز دیگری بود که پیامبر از این اشخاص با عنوان منافق نام می‌برد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در تاریخ، دشمنی‌های خود را به درب خانه اهل بیت (ع) آوردند، ابراز داشت: آنها تمام دشمنی‌ها و کینه‌هایشان را در کربلا آوردند.
دهقان با تاکید بر اینکه دشمنان تا به امروز به دنبال حذف امام حسین (ع) هستند، گفت: امام حسین (ع) کشته شد تا دین بماند.
وی به فتنه 88 اشاره و تصریح کرد: فتنه‌گران به بهانه تقلب در انتخابات ظاهر و باطن خود را در مخالفت با امام حسین (ع) روشن کردند.
دهقان اظهار داشت: اگر بهانه فتنه‌گران، انتخابات بود، پس چرا پرچم امام حسین (ع) و مسجد را به آتش کشیدند.
وی افزود: پس از انقلاب اسلامی بارها انتخابات در کشور برگزار شده است و گروه‌های ناظر بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت دارند و مردم با پای خود به کنار صندوق‌های رأی می‌آیند و بزرگ‌ترین دموکراسی در کشور ما است.
دهقان بیان داشت: افرادی که از انقلاب سرخورده بودند و جایی در این انقلاب نداشتند، انتخابات را بهانه کردند و برای مخالفت با امام حسین  (ع) به صحنه آمدند تا سیدالشهدا (ع) و مسجد نباشد.
وی از فتنه‌گران با عنوان منافقان نام برد و تصریح کرد: اگر آنها این جنایت را انجام نداده بودند، مردم باورشان نمی‌شد که آنها چقدر با امام حسین (ع)، شهید و ارزش‌ها مخالف هستند.
دهقان با بیان اینکه غیرت حسینی مردم حماسه 9 دی را آفرید، خاطرنشان کرد: در این روز علاقه قلبی مردم نسبت به اسلام، امام حسین (ع) و رهبری به جوش آمد و اقشار مختلف به صورت خودجوش حرکت کردند و حماسه 9 دی به وجود آمد و مشت محکمی به دهان یاوه‌سرایان کوبیدند.
وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران نقش خود را از استکبار می‌گرفتند، افزود: چگونه شخصی می‌تواند، خود را مدعی ریاست جمهوری در ایران بداند، اما مورد تأیید مستقیم آمریکا باشد.
دهقان عنوان کرد: فتنه‌گران از ابتدا وطن فروش و مخالف انقلاب اسلامی بودند و برای دفاع از حقانیت اسلام و اهل بیت (ع) نیامده بودند.
وی ابراز داشت: ما باید پشتیبان ولی‌فقیه خردمند، فرزانه و شجاع باشیم تا بتوانیم بر دشمنان غلبه کنیم و آزادانه یا حسین (ع) بگوییم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول