اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ولی‌امر:

مردم در 9 دی با دور زدن خواص راه ولایت را پیش گرفتند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ولی‌امر گفت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در 9 دی با دور زدن خواص بی‌بصیرت راه مستقیم ولایت را در پیش گرفتند.

مردم در 9 دی با دور زدن خواص راه ولایت را پیش گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان ابراهیم جباری در مراسم 9 دی این شهرستان اظهار داشت: مردم باید بدانند حماسه 9 دی در سخت‌ترین شرایط زندگی دست آنان را می‌گیرد. 
وی با بیان اینکه در سال 88 کشور در موقعیت بی‌نظیر، ممتاز و برتری قرار داشت که در فناوری هسته‌ای و علوم و پیشرفت‌های دیگر در موقعیت حساس و تاثیرگذاری قرار داشت، افزود: اتحادیه اروپا و آمریکا درخواست کشور را در مذاکرات هسته‌ای پذیرفته و کشور در اوج عزت، اقتدار و صلابت قرار داشت.
وی افزود: مردم با حضور 85 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری حماسه انتخابات ابتدای انقلاب را زنده کرده و به دنیا ثابت کردند که همچنان به ارزش‌ها، آرمان‌ها و اعتقادات نظام اسلامی پایبند بوده و وفادار به انقلاب هستند. 
فرمانده سپاه ولی‌امر ادامه داد: در چنین شرایطی دشمنان به سرکردگی آمریکا که تا کنون پنج راهبرد اساسی را برای سقوط نظام امتحان کرده بودند به راهبرد ششم پناه برده و با برنامه‌ریزی چند ساله خواهان براندازی نظام بودند. 
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در راهبرد نخست با ترور، قوم‌گرایی، تحریم، کودتا و جنگ تحمیلی به کشور ضربه می‌زدند، افزود: پس از شکست این راهبرد‌ها در راهبرد دوم تغییر رفتار در حاکمان و نظام، ایجاد حاکمیت دوگانه، انشقاق در صفوف ملت در دوران خفت و ذلت بار اصلاحات را برنامه‌ریزی و اجرا کرده و در این برهه نیز با تدبیر مقام معظم رهبری ناکام ماندند. 
جباری با اشاره به راهبرد سوم دشمنان در زمینه مهار بین‌المللی کشور، پیشرفت‌های هسته‌ای، انزوا، تحمیل جنگ ناخواسته پس از افغانستان و عراق به ایران، با مواضع حیدر‌ گونه مقام معظم رهبری ناکام مانده و در راهبرد چهارم با مهار منطقه‌ای ایران، برخورد با عمق استراتژیک با فشار به طرفداران کشور از جمله فلسطین و لبنان در صدد براندازی نظام بودند. 
وی خاطرنشان کرد: در راهبرد گفت‌و‌گو به عنوان راهبرد پنجم که بسیاری از اصلاح‌طلبان از آن دفاع می‌کردند دست چدنی استکبار در قالب دستکش مخملی از سوی مقام معظم رهبری برای مردم آشکار و توطئه‌های دشمنان نیز در این راهبرد خنثی شد. 
فرمانده سپاه ولی‌امر یادآور شد: در فتنه سال 88 به عنوان راهبرد ششم با برگزاری جلسات مخفی از سوی سران فتنه و برگزاری انتخابات به شکلی که در صورت پیروزی یا شکست در هر صورت برنده میدان باشند، برنامه‌ریزی کرده بودند که با حضور 40 میلیونی مردم این توطئه نیز خنثی شد. 
وی تصریح کرد: سران فتنه، در فتنه 88 وارد میدان شدند و از ظرفیت انتخابات برای عملی کردن توطئه‌های دشمنان بهره جستند. 
جباری خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام که تصور نمی‌کردند، خروش مردم موجب شکست همه توطئه‌های آنان شود، راهبرد هجوم به ارزش‌ها و عقاید اسلامی را در پیش گرفته و برخی نیز در این آزمایش به دلیل بی‌بصیرتی راه را گم کردند. 
وی با اشاره به اینکه مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با دور زدن خواص بی‌بصیرت راه مستقیم ولایت را در پیش گرفتند، افزود: این بی‌بصیرتی موقعیت سیاسی نظام را در داخل و خارج کشور متزلزل کرد. 
فرمانده سپاه ولی‌امر تصریح کرد: از اصلاح‌طلبانی که در جریان فتنه 88 دستگیر شده و یا در تحلیل‌های خود به این موضوع می‌پرداختند، خود معترف بودند که امکان تقلب در انتخابات به صورت گسترده وجود ندارد و این امر تنها مسئله‌ای برای به چالش کشاندن نظام از سوی این افراد مطرح شده است. 
وی ادامه داد: جریان فتنه نشان داد که قانون و ساز و کارهای قانونی را قبول نداشته و با اردو ‌کشی در خیابان در صدد رسیدن به اهداف خود است.
جباری با بیان اینکه آمریکا در فتنه 88 به عنوان نقش کلیدی و اتاق فکر دشمنان اسلام بود، یادآور شد: راه‌اندازی شبکه‌های مختلف در راستای حمایت از فتنه از جمله برنامه‌ریزی‌های استکبار برای به چالش کشاندن نظام بود. 
وی گفت: در روزهای پس از انتخابات از جمله 13 آبان، 16 آذر روز قدس و روز عاشورا حرمت‌شکنی جریان فتنه به جایی رسید که توهین به مقدسات را برنامه خود قرار داده و موجب جریحه‌دار شدن قلب ملت شد. 
فرمانده سپاه ولی‌امر با گریزی به نمونه‌های فتنه‌گری در صدر اسلام به ویژه پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام بیان داشت: از سال 76 به بعد خارج نشین‌هایی همچون اکبر گنجی و سروش فرصت یافتند تا ادعاهای کذب خود را مطرح کرده و دشمنی‌های زیادی را با انقلاب داشته باشند. 
وی با بیان اینکه هدف دشمنان دعوای انتخاباتی نبوده و نیست، خاطرنشان کرد: دعواهای ملت با این افراد بر سر بی‌دینی آنها است به طوری که کتمان اعتقاد به سکولاریسم از سوی این افراد بزرگ‌ترین دروغ در حق این افراد است. 
جباری با اشاره به سرنوشت تلخ فتنه‌گران تصریح کرد: مقام معظم رهبری همانند امام زین‌العابدین (ع) جای پای این امام همام گذاشته و جانانه اما مهربانانه از حریم نظام دفاع کردند. 
فرمانده سپاه ولی‌امر یادآور شد: فتنه 88 یکی از بزنگاه‌های جریانات سیاسی کشور و آزمون مهمی برای جریانات و مسئولان کشور محسوب می‌شد که در این آزمون ملت ایران از همه سرافراز‌تر شدند. 
وی با بیان اینکه برخی از افراد نقش پیاده نظام را در فتنه 88 به خود گرفتند، افزود: برخی نیز با تحلیل‌های غلط در میدان دشمن بودند. 
جباری برخی نخبگان سیاسی و فکری را تحت تاثیر وابستگی‌های دنیایی خطاب کرد و افزود: زبیرهای انقلاب در جریان فتنه سقوط کردند. 
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با خلق حماسه 9 دی و حرکت در مسیر مستقیم ولایت با تاسی از امام راحل و گفتمان شفاف مقام معظم رهبری و پاسخ به حرمت‌شکنی‌های دشمنان در دفاع از ولایت فقیه از هیچ کوششی فرو گذار نکردند. 
فرمانده سپاه ولی‌امر با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی این انتخابات را مهم دانست و بر حضور گسترده مردم تاکید کرد. 
وی با بیان اینکه دشمنان همواره در صدد توطئه ‌چینی علیه نظام هستند، یادآور شد: بازهم ملت می‌توانند با حضور گسترده این توطئه‌ها را خنثی کنند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول