اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

جهانیان در حماسه 9 دی شاهد بصیرت مردم بودند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نهم دی 88 یوم الله دیگری در تاریخ حماسه‌های ماندگار انقلاب است، گفت: جهانیان در این روز شاهد ولایتمداری و بصیرت بالای مردم ایران اسلامی بودند.

جهانیان در حماسه 9 دی شاهد بصیرت مردم بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت در یادواره شهدای ایور اظهار داشت: در حماسه 9 دی با حضور مردم در صحنه فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی خاموش شد.
وی از 9 دی به عنوان حماسه جاودان و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این حماسه از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تأکید کرد: ملت رشید ایران در بیش از سه دهه حیات پر برکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگون را تجربه کرده و به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان مردم مؤمن و مقاوم ایران با راهبری و اشاره ولی فقیه زمان تحت رهبری امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای و با بصیرت انقلابی توطئه‌ها را ناکام ساخته‌اند.
وی گفت:‌ فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری در دو سال قبل در نوع خود بی‌سابقه بود برای انقلابی که علیرغم تلاش همه قدرت‌های استکبار در مقابله با آن عظمت و اقتدارش بیشتر می‌شود و توانمندی‌های علمی و اقتصادی‌اش زنگ خطر را برای سلطه جویان به صدا در آورده است.
شفقت با بیان اینکه حادثه‌ تلخ و تأسف بار پس از انتخابات در نهایت با حضور حماسی مردم در 9 دی برای انقلاب پر ثمر بود، تصریح کرد: در این روز بار دیگر عیار ملت ایران در آن محک خورد و عیار خود را به جهانیان نشان دادند.
وی اظهار داشت: نهم دی ماه سال 88 یوم‌الله دیگری در تاریخ حماسه‌های ماندگار است که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی بودند.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در روز نهم دی سال 1388 ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران در راه تحقق اهداف نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب مقدس خود با بصیرت در صحنه حاضر شدند، یادآور شد: در سالروز این حماسه بزرگ مردمی که به ملت ولایتمدار ایران اسلامی تعلق دارد باید همواره از هرگونه فتنه داخلی و توطئه‌های خارجی جلوگیری کرد.
بر پایه این خبر، یادواره 18 شهید ایور با حضور مسئولان خراسان شمالی و شهرستان گرمه برگزار شد.
انتهای پیام/ص20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول