اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاوه:

حماسه 9 دی تبیین ابعاد بصیرت یک ملت بود

خبرگزاری فارس: فرماندار پاوه گفت: حماسه به یاد ماندنی نهم دی تبیین ابعاد بصیرت یک ملت بزرگ برای همه جهانیان بود.

حماسه 9 دی تبیین ابعاد بصیرت یک ملت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه، حسین خدرویسی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران، با اشاره به حضور تاریخ‌ساز ملت در حماسه 9 دی اظهار کرد: سیل خروشانی که در آن روز مبارک چشم جهانیان را به خود خیره کرد، در واقع لبیک مردم به ندای مقتدای خویش بود و آن حماسه به یاد ماندنی ابعاد بصیرت یک ملت بزرگ را برای همه جهانیان تبیین کرد.
وی گفت: به برکت رهنمودهای روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و توصیه ایشان به پرهیز از سطحی‌نگری در مسائل، دید توده مردم به مسائل بسیار بیناتر از گذشته شد و آتش فتنه را خاموش کرد.
فرماندار پاوه تصریح کرد: دشمنان نظام که در فتنه 88 تمام توان خود را برای درهم شکستن نظام به کار گرفته بودند، با حرکت خودجوش و عزتمند مردم مواجه شدند و این خروش تاریخی طومار نقشه‌های شوم آنان را در هم پیچید و مردمی بودن انقلاب را بار دیگر برایشان تعبیر و تفسیر کرد.
وی خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در یکی از فرمایشات خود تنها راه خلاص شدن از شر دشمنان را، مأیوس شدن آنها دانستند و دریافت این پیام روشن توسط مردم، آنان را ترغیب به خلق حماسه‌ای کرد که یأس و سرخوردگی کامل را بر اردوگاه مشترک فتنه گران و دشمنان حکمفرما ساخت و کمر فتنه را شکست.
خدرویسی تأکید کرد: برکت خاطره قیام حضرت سیدالشهدا (ع) دوستداران مکتب اهل بیت را که تا روز نهم دی صبر پیشه کرده بودند به خود آورد که جماعت فتنه‌گران انتخابات را بهانه حمله به عقاید و باورهای محکمشان کرده‌اند و اینجا بود که هدایت و رحمت الهی کارساز شد و کار فتنه‌گران را یکسره کرد.
وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین پیام‌های حماسه نهم دی‌ماه به دشمنان زبون ملت ایران این بود که میثاق امت اسلام با ولی فقیه زمان یک حقیقت خدشه‌ناپذیر است و در هر مقطع و صحنه‌ای که انقلاب و نظام نیازمند حضور مردم باشد آنها آگاهانه و بدون لحظه‌ای تردید و درنگ به میدان آمده و جان و مال خود را فدای میهن می‌کنند.
فرماندار شهرستان پاوه گفت: هرگاه خداوند بخواهد عده‌ای را ذلیل کند، اسباب کار را به دست خود آنان فراهم می‌کند و این سنت در فتنه 88 محقق شد و فتنه‌گران در آن هنگام که عده‌ای از مردم به عشق فرزند پیامبر به خیابان‌ها آمده و بر مظلومیت امام حسین (ع) می‌گریستند، به تحریک اربابان آبرو ‌‌باخته خویش کف و سوت زده و با هلهله نمازگزاران عاشورا را سنگ باران کردند، اما در سایه الطاف امام عصر(عج)، خشم عاشورایی ملت سرافراز ایران همه آمال شیطانی آنها را لگد‌مال کرد.
وی نقش رسانه‌ها در روشن کردن اذهان مردم نسبت به تهدیدها را بسیار خطیر دانست و اظهار کرد: رسانه‌های متعهد و مدافع منافع ملی در حوادث پس از انتخابات کارنامه بسیار مطلوبی از خود به جای گذاشتند و رسالت خود را به عنوان رکن چهارم دموکراسی و مردم‌سالاری به انجام رساندند.
خدرویسی در پایان سخنان خود تأکید کرد: شیوه برخورد با نقش مخرب رسانه‌های بیگانه در زمان باقیمانده تا انتخابات نیز از وظایف رسانه‌های متعهد و دلسوز است و همه حرکات رسانه‌ای دشمن باید توسط قلم به ‌دستان پاسدار حریم ولایت و میهن رصد شده و تمام امکانات موجود برای خنثی‌شدن تحرکات آنها به کار گرفته شود.
انتهای پیام/م20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول