اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی خبر داد:

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه فاضلاب فردوس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: این شرکت تفاهم‌نامه واگذاری مراحل ساخت و بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب فردوس را با بخش خصوصی منعقد کرد.

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه فاضلاب فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی، سید مجتبی عراقی‌زاده اظهار داشت: سرمایه‌گذار طرف قرارداد این پیمان در این زمینه 100 میلیارد ریال (10 میلیارد تومان) سرمایه‌گذاری می‌کند.
وی با بیان اینکه این اقدام برای نخستین بار در استان خراسان جنوبی اتفاق می‌افتد، گفت: در این پیمان، طراحی، ساخت و بهره‌برداری از بخش‌هایی از شبکه­ جمع‌آوری فاضلاب شهری فردوس به بخش خصوصی واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به تعهد دو ساله سرمایه‌گذاری برای انجام این پیمان تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح از اوایل سال آینده آغاز می‌شود.
عراقی‌زاده گفت: دولت برای ساخت و تکمیل این پروژه هیچ هزینه‌ای نمی‌کند و سرمایه‌گذار مربوطه، در قبال سرمایه‌گذاری صورت گرفته استفاده و بهره‌برداری از پساب این فاضلاب در آینده را خواستار شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول