اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب آذربایجان غربی:

9 دی سد بزرگی در مقابل دشمنان بود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب آذربایجان غربی گفت: حماسه باشکوه 9 دی سد بزرگی در مقابل فتنه گران و دشمنان ایجاد کرد.

9 دی سد بزرگی در مقابل دشمنان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام جعفرصادق طیب‌نژاد ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: حضور باشکوه مردم انقلابی و غیور ایران در 9 دی پاسخ محکم و دندان‌شکنی به منحرفان و دشمنان بود چرا که آنها مقدسات و ولایت را هدف قرار داده بودند.
وی افزود: دشمنان به خیال خام خود فکر می‌کردند می‌توانند افکار انحرافی خود را در جامعه ترویج دهند و مردم را از پایبندی به اعتقادات دینی و پشتیبانی ولایت فقیه سست کنند که مردم با حضور خود در 9 دی ماه سال گذشته نشان دادند که همواره حامی ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند.
طیب‌نژاد با بیان اینکه ملت بزرگ عاشورایی ایران اسلامی در این روز حماسه پرشکوهی را در تاریخ ثبت کردند تصریح کرد: این حماسه عظیم مردمی فتنه‌گران و دشمنان را دچار آشفتگی کرد و به آنها فهماند که ایران اسلامی جای امنی برای آنها و پیاده کردن اهداف شومشان نیست.
وی حماسه 9 دی را یادآور حماسه مردمی در پشتیبانی از مبانی فکری و اعتقادی دانست و بیان کرد: مردم در این روز با حضور خودجوش خود به جهانیان و استکبار نشان دادند که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همچنان پایدار است و این گونه توطئه‌ها و نقشه‌های استکباری خللی در عزم و اراده آنها ایجاد نمی‌کند.
وی در ادامه از برگزاری همایش روحانیت استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور روحانیان شیعه و سنی و فعالان حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در هشت دی ماه جاری در مسجد جامع برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به برنامه‌های دیگر بسیج در بزرگداشت حماسه 9 دی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه کتاب با عنوان 9 دی در میدان انقلاب ارومیه و نشست‌های سیاسی در تمامی پایگاه‌های طلاب و روحانیت در استان از برنامه‌های دیگر بسیج طلاب استان است.
مسئول بسیج طلاب آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بزرگداشت این روز مهم و تاریخ‌ساز سبب زنده ماندن تاریخ و آگاهی‌بخشی بیش از پیش مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان در شناخت فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول