اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

9 دی نمادی از وحدت کلمه مردم با ولایت بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش 9 دی 88 را روز جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت که حماسه تاریخی مردم در این روز نمادی از وحدت کلمه مردم با ولایت است.

9 دی نمادی از وحدت کلمه مردم با ولایت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، در آستانه نهم دی ماه سالروز حماسه باشکوه ملت غیور ایران اسلامی و روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، همایشی ظهر امروز با همین نام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کازرونی عضو مجلس خبرگان اسلامی، مسئولان جزیره کیش، کارکنان و خانواده‌های نیروی نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام محمد زکریایی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش متن سخنرانی مدیر عامل این سازمان را که با کسالت و بیماری در این همایش حضور داشت به شرح ذیل قرائت کرد: در حکومت دینی و نظام مکتبی که مشروعیت حاکمیت و قوانین آن نشات گرفته از ذات حضرت باری بوده و در عصر غیبت امام زمان (عج) محوریت حاکمیت بر مبنای ولایت فقیه، همچون چراغی هدایت گر استوار است قانون گذاران و مسئولان آن، متعهد و ملتزم به حکومت دینی و شرع مقدس بوده و آحاد مردم از هر طیف و نژاد و طبقه اجتماعی یکپارچه در مسیر دین داری و دین مداری در حرکت هستند که بی شک، این همراهی و همسویی هدفدار و هوشمندانه، حاکی از مسئولیت پذیری اجتماعی بوده و ریشه در بصیرت و بینش عمیق به اصول و مبانی نظام مبتنی بر ولایت فقیه دارد.
در شرایط خاص و پیچیده جامعه جهانی که نظام‌های استکباری با ترفندهای جدید سعی در بروز رسانی سیاست‌های استعمارگرانه خود در راستای ادامه روند استثمار بر جهان در مقابله با انقلاب اسلامی ایران که منجر به بیداری و حرکت‌های دین محور کشورهای جهان گردیده، دارد رهنمون‌های ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای هدایت گر و ترسیم کننده حرکت یکپارچه مردمی در مواجهه با انواع ددمنشی‌های قدرت‌های پوشالی که امروز در جنگ نرم تمرکز یافته خواهد بود.
هر فردی که درون حاکمیت و نظام انقلابی قرار دارد با توجه به شرایط روز سیاسی جهان که شگردهای استکباری و غرب برای ایجاد تزلزل و تخریب نظام‌های مستقل در تلاش هستند، باید به گونه‌ای عمل نماید تا در تصمیم‌سازی‌های عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی در مسیر نظام اسلامی و ولایت فقیه حرکت نموده که ناخودآگاه در دام‌های پیدا و پنهان دشمنان گرفتار نشوند.
امروز ما به عنوان بخشی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و با افتخار به اینکه از سربازان ولی فقیه و مطیع اوامر مقام عظمای ولایت هستیم، نیک این را می‌دانیم که در تقابل حق و باطل در زمانه فعلی باید دست‌های خود و تمامی مسلمین و آزادی خواهان را در دست‌های یکدیگر قرار داده تا همراه و هم صدا با یکدیگر، استقلال کشور خود را حفظ نموده و با بصیرت دل و جان، از کیان اسلامی دفاع نماییم.
بصیرت یک شعار نیست یک عمل خودآگاهانه است و از این رو باید به بی‌بصیرتان زمان بفهمانیم که ما آگاهانه و با شعور ملی راه خود را از طریق راه گم کردگان و ساکنان زمان جدا ساختیم و این بینش را یافته‌ایم که مسیری که امام روح الله (ره) به ما نشان داده در پیروی از ولایت فقیه خواهیم یافت چرا که مسیری غیر از آن خطاست و بازگشت به طاغوت و طاغوتیان و سرانجامی چون عراق و افغانستان به همراه خواهد داشت.
وظیفه سنگینی که امروز بر دوش ما قرار گرفته این است که باید بصیرت را به روش و منشی تبدیل کنیم که آیندگان ما نیز به فرا خور زمان از آن بهره گیرند، چرا که بی تردید دشمنان اسلام و قرآن در هیچ مقطعی ما را رها نخواهند کرد و لذا خرکت ما در مقابل توطئه‌های آنان باید با یک حرکت مردمی و جمعی و در مسیر ولایت بوده چرا که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب هرگونه حرکت عمومی به یک بصیرت عمومی احتیاج دارد و اهمیت دشمن شناسی و راه‌های تقویت بصیرت در نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی باید به گونه‌ای طراحی شود که راه را برای تمام دست اندرکاران تعلیم و تربیت نسل جوان و انقلابی باز کند و به یک کتاب غیر مدون هدایت گر تبدیل شود.
حرکت و قیام خودجوش مردمی شهرهای مختلف ایران در 9 دی 88 نشان داد که آگاهی عمومی که مردم به دست آورده اند در پی 30 سال تجربه، همراهی با انقلاب است و جریان‌های مختلف داخلی و خارجی طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند، این را به خوبی در یافته‌اند که مردم و ولایت جدایی ناپذیرند.
موج خروشان ملت ایران اسلامی همچون اقتدار و ایستادگی در هشت سال دفاع مقدس در مقابله با هشت ماه زبانه‌های آتش فتنه، آن را چنان در هم کوبید که امروز تمام بیگانگان از مرگ فتنه و ایادی آن و نابودی توطئه‌های آنان سخن می‌گویند و در تعجب هستند که چگونه اقیانوس ملت ولایت مدار این دیار کهن، معادلات پلید و خدشه ناپذیرشان را در هم شکسته و ناپدید گردانید.
جزیره زیبای کیش و مردم ولایت مدار و غیرتمندش نیز به سان قطره‌ای از دریای ایران اسلامی با برگزاری این همایش بزرگ به مناسبت سالروز تاریخی حماسه 9 دی، روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت نشان خواهد داد که پایگاه مستحکم و دژ نفوذ ناپذیر نظام و ولایت فقیه در پهنای جنوبی کشور بوده و خواهد بود و بار دیگر با حضور آگاهانه خود در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب به خوبی ثابت خواهد کرد که کیش زیبا در میان آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس نماینده‌ای برای جمهوری اسلامی ایران در معرفی جامعه ولایت مدار و دین محور است.
9دی، ندای "هل من ناصر ینصرنی" بلند نشد، ولی فریاد لبیک یا حسین بر بلندای آسمان آزادی طنین انداز شد و فرق کوفه دیروز و تهران امروز و عراق کهنه و ایران پویا را به جهانیان نشان داده و میعادگاهی برای امت در تجدید بیعت با ولی امر مسلمین خود بود که به حق، چه استوار و خالصانه بر بیت خود ایستادگی کردند.
9 دی، زمستان بود ولی درخت انقلاب در آن سرمای زمستان گلستان شد و شش ماهه و سه ماهه، پیر و جوان ،زن و مرد، جانباز و بسیجی، آزاده و شیمیایی، همه و همه ایران اسلامی، پایه‌های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان را لرزاندند.
9دی، تاریخ نبود بلکه خود تاریخ ساز شد و به حق ثمره ارزشمند خون پاک شهید، مطهری‌ها، بهشتی‌ها، باکری‌ها، همت‌ها را تبدیل به آغازی بر فرهنگ نوپای عزت خواهی و بیداری در جهان گردانید.
9دی، عاشورا بود و ایران کربلا، روز بخشش فریب خوردگان و روز غضب امت بر فتنه گران بود و نور بصیرت الهی بود در دل‌های امت. بصیرتی که دستاورد هدایات پیامبرگونه امام راحل در عصر فریب خوردگی بود که انوار روشنگر قران ناب محمدی (ص) را در جغرافیایی آزادی خواهی حقیقی در جهان تابانده و نام ایران و ایرانی را بر بلندای تاریخ به شایستگی ترسیم نمود.
ما نیز امروز همراه و همسو با مردم ولایت مدار ایران اسلامی و جزیره نشینان این دیار کهن در سالروز حماسه و یوم الله 9دی بیعت خود را با آرمان‌های والای امام شهیدان و ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای تجدید نموده و پیمان می‌بندیم تا آخرین قطره خون خود در پاسداشت ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار ننموده و جهادگونه به همت و کار مضاعف در مسیر نوآوری و شکوفایی همه جانبه ایران اسلامی گام برداریم، باشد که چشمان جمیع منتظران ظهور مصلح آل محمد (عج) بر سیمای قدسی حضرتش منور گردد.
یادآور می‌شود: این همایش باشکوه با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، ستاد دائمی جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش و فرماندهی انتظامی ویژه کیش برگزار شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول