اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور عمرانی فرمانداری قاینات:

300 پروژه عمرانی در قاینات در دست اجراست

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری قاینات از احداث 301 پروژه عمرانی در دست اجرا در این شهرستان با پیشرفت 40 درصدی خبر داد.

300 پروژه عمرانی در قاینات در دست اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر اکبری‌راد ظهر امروز در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی قاینات اظهار داشت: اعتبار اختصاص یافته به این شهرستان در قالب 301 پروژه است.
وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل توسعه و تجهیز مدارس، راهسازی، آبرسانی روستایی و شهری، برق‌رسانی، مبارزه با بیماری‌ها، تکمیل مساجد و اماکن مذهبی، مصلای‌های نمازجمعه، ارائه خدمات به عشایر، مرمت و احیای قنات‌ها و احداث استخر و کانال، توسعه گردشگری، احداث و توسعه خانه‌های عالم، کتابخانه، مراکز بهداشتی درمانی، توسعه و تکمیل اماکن ورزشی است.
مسئول دفتر برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری قاینات افزود: برای این پروژه‌ها بالغ بر 300 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که از این اعتبارات 48 درصد اختصاص یافته است.
اکبری‌راد با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها با وجود اختصاص اعتبار هنوز آغاز نشده است، تصریح کرد: در این راستا مراتب مکتوب به اداره کل مربوطه و اداره شهرستان ابلاغ شده است.
وی از تشکیل کمیته‌ عالی نظارت بر پروژه‌های شهرستان به دستور فرمانداری قاین خبر داد و اضافه کرد: این کمیته متشکل از شش نفر از کارشناسان خبره ادارات با همکاری کارشناسان دفتر برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری در سه اکیپ ماهانه بر پروژه‌های عمرانی نظارت دارند.
مسئول دفتر برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری قاینات خاطرنشان کرد: کمیته برنامه‌ریزی ماهانه تشکیل و مدیران ادارات باید هر ماه گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را به فرمانداری اعلام کنند.
اکبری‌راد از ابلاغ اعتبارات فرهنگی، حوادث و خشکسالی و ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه خبر داد و گفت: تمامی موافقت‌نامه‌های اعتبارات تملک و دارایی استان در این شهرستان اخذ، جذب و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پیگیری می‌شود.
مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه تسریع در اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در دستور کار قرار دارد از رویکرد جدید استانداری برای بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی استان خبر داد.
سید کاظم علوی ادامه داد: طی دو روز که پروژه‌های عمرانی این شهرستان بررسی شد، پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود.
وی با اشاره به  اختصاص 250 میلیون ریال به دهیاری‌های شهرستان افزود: این اعتبارات در قالب احداث و توسعه فضای سبز، امکانات ورزشی و فرهنگی و ساماندهی غسالخانه هزینه می‌شود.
مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری خراسان جنوبی افزود: این اعتبارات از سرفصل وجوه متمرکز وصول سال90 ، تبصره دو ماه 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده تأمین و بر اساس شاخص در هر روستا توزیع می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول