اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد

22 پروژه آموزشی در پارس‌آباد در حال اجراست

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد از اجرای 22 پروژه آموزشی در این شهرستان خبر داد.

22 پروژه آموزشی در پارس‌آباد در حال اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حبیب‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ساخت این پروژه‌های آموزشی در راستای تقویت بخش آموزشی و پرورشی در این شهرستان اجرایی می‌شود که ساخت نماز‌خانه و سالن ورزشی جزو این پروژه‌هاست.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه ساخت مدارس در شهرستان پارس‌آباد با توجه به نیازمندی‌های منطقه انجام می‌شود، افزود: خیران مدرسه‌ساز با ورود آگاهانه به این بخش اعتبارات را در اختیار ما قرار می‌دهند و ساخت این مدارس با احصای نیازهای منطقه انجام می‌شود.
این مسئول طرح‌های در حال اجرای آموزشی این شهرستان را یادآور شد و ابراز داشت: ‌شش باب نمازخانه، دو باب سالن ورزشی و 14 باب مدرسه از جمله این پروژه‌هاست که در اجرای آنها با شتاب بیشتری عمل می‌شود.
حبیب‌پور به رونمایی سند تحول آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این سند تحولی، در آینده نزدیک زمینه را برای غنا بخشی حوزه آموزش کشور فراهم می‌کند بالطبع منطقه ما نیز از این تحول بی بهره ‌نخواهد بود.
وی کسب شاخص‌های آموزشی و ارتقای رتبه این شاخص‌ها را یادآور شد و ابراز داشت: کسب چندین مقام استانی و کشوری در مسابقات فرهنگی و ورزشی توسط معلمان و دانش‌آموزان این شهرستان نمود بارز این ارتقاست.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه فرماندار پارس‌آباد گفت: نگاه دولت عدالت محور به حوزه آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت ستودنی است.
ولی کریمی از آغاز عملیات ساخت مدرسه در پروژه مسکن مهر شهر پارس‌آباد در آینده نزدیک خبر داد و افزود: به منظور رفع مشکل کمبود کلاس درس در مناطق عشایری، در چند روز آینده 10 دستگاه کانکس در 10 قشلاق عشایری منطقه دایر خواهد شد.
این مسئول با اعلام اینکه پروژه ملی در دست ساخت مدرسه شبانه‌روزی بخش اصلاندوز 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این مدرسه در آینده نزدیک یکی از آرزوها و نیازهای جدی مردم این منطقه برآورده می شود.
کریمی ابراز داشت: دولت با وجود آنکه در بحث مدرسه‌سازی اهتمام جدی دارد، نمی‌تواند به تنهایی و بدون مشارکت افراد و نهادهای نیکوکار و خیر، مشکل کمبود فضای آموزشی را به کلی مرتفع کند.
وی در ادامه خواستار مشارکت و حضور جدی و فعالانه خیران مدرسه‌ساز و افراد نیکوکار در عرصه مدرسه‌سازی شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: رشد جمعیت پارس‌آباد بر اساس مستندات و آمارهای موجود، بر خلاف بسیاری از مناطق کشور و استان، مثبت است که این وضع ضرورت مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس منطقه به امکانات آموزشی را دو چندان کرده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول