اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

رسالت اصلی مجریان انتخابات، اجرای صحیح قانون است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک برگزاری انتخابات سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم را هدف اصلی دانست و گفت: رسالت اصلی مجریان انتخابات، اجرای صحیح و سالم انتخابات با بی‌طرفی کامل است.

رسالت اصلی مجریان انتخابات، اجرای صحیح قانون است
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی ظهر امروز در مراسم انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نقش و اهمیت انتخابات پرداخت و اظهار داشت: انتخابات در ایران ضمن اینکه نمود و نماد دموکراسی واقعی و مردم سالاری دینی است، مظهر بروز ارزش‌های اسلامی و انسانی نیز به شمار می‌رود و این در حالی است که سالم‌ترین و مردمی‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود و این در کل دنیا بی‌نظیر است.
وی قانونگرایی و احترام به قانون را یک اصل مهم در انتخابات دانست و افزود: قانون، وظیفه همه رده‌های اجرایی را مشخص کرده است و مسئولان امر باید با پرهیز از مباحث حاشیه‌ای و با احترام به قانون روند برگزاری انتخاباتی سالم را تسهیل کنند.
فرماندار بستک خاطرنشان ساخت: باید شرایط ایجاد رقابتی سالم در جامعه ایجاد شود چرا که این امر مشارکت حداکثری را به دنبال خواهد داشت که در نهایت منجر به رضایت عمومی، اقتدار و نشاط اجتماعی می‌شود.
قناعتی برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد و با حضور حداکثری مردم در راستای کارآمدی بیشتر خانه ملت برای پیشبرد اهداف عالی نظام را هدف اصلی دانست و ادامه داد: مشارکت حداکثری باید مورد توجه جدی برگزار کنندگان انتخابات قرار گیرد چرا که یکی از نمادهای کمی قابل ارائه همین مشارکت حداکثری است و دشمن همواره در تلاش است تا این امر را خدشه دار کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با بیان اینکه مردم ما در آستانه یک آزمون بزرگ سیاسی دیگری در 12 اسفند 90 قرار دارند، خاطرنشان ساخت: با همت همکاران و عنایت حضرت حق، یک تجربه موفق دیگر و برگ زرین دیگری در صفحات کتاب انقلاب شکوهمند اسلامی افزوده خواهد شد.
در این آئین محمد خجسته، بهزاد زحمتکش، محمدیونس، عبدالرئوف پراگرد، یوسف نیرومند، فریدالدین دانشگر، محمدامین احمدنژاد و ناصرالدین امینا به عنوان اعضای اصلی و عبدالودود زینلی، عبدالله قدیمی، محمدرفیع تاریکار، احمد برغش و محمدامین مسیحی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
انتهای پیام/3
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول