اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری:

ثبت‌نام کنندگان انتخابات در چهارمحال و بختیاری به 37 نفر رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس در این استان تاکنون به 37 نفر رسیده است.

ثبت‌نام کنندگان انتخابات در چهارمحال و بختیاری به 37 نفر رسید
مجتبی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از این تعداد نامزدهای انتخاباتی تعداد هشت نفر در حوزه انتخابیه شهرکرد، تعداد 9 نفر در حوزه انتخابیه اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان، 12 نفر در حوزه انتخابیه لردگان و تعداد هشت نفر در حوزه انتخابیه بروجن نام‌نویسی کرده‌اند.
وی انتخابات را تکلیف لازم دانست و گفت: همه وظیفه داریم با تمام توان در فراهم کردن بستر مناسب برای حضور حماسی مردم تلاش کنیم و یقینا آنچه که مصلحت الهی است رقم خواهد خورد.
نوروزی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها مواضع خود را در قبال لزوم سلامت انتخابات بیان فرموده‌اند، تصریح کرد: قانون و دستورات ایشان برای ما فصل‌الخطاب است و به طور حتم تا زمانی که ما در مسیر ولایت و رهبری گام برداریم، انقلاب و نظام از خطراتی که در کمین آن می‌باشد در امان خواهند بود.
مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است، گفت: در هر انتخابات ممکن است نظام به چالش کشیده شود یا اینکه به قله افتخار و پیشرفت و تعالی برسد.
وی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری دشمن برنامه‌ریزی کرده بود که کار نظام را یکسره کند و هزینه‌های زیادی در این زمینه صرف کردند ولی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربلند از این امتحان سخت بیرون آمدیم.
نوروزی اضافه کرد: در این زمان نیز دشمنان ماه‌ها برای ایجاد فتنه در کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند و تلاش دارند به اهداف پلید خود در این انتخابات برسند پس دوستداران نظام مراقب باشند که لطمه‌ای به نظام اسلامی وارد نشود.
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از وظایف مهم هیئت اجرایی صیانت از آرای مردم و برنامه‌ریزی برای همه امور انتخابات است، گفت: هیئت‌های نظارت و بازرسی در حوزه انتخابیه این استان کاملا هستند و تمامی مراحل انتخابات را نظارت می‌کنند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است.
وی یادآور شد: معتمدان باید تلاش کنند تا مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند تا تلاش دشمنان برای تخریب و عدم حضور مردم در صحنه ناکام بماند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول