اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

اندیشه اصلی کاندیداهای انتخاباتی سربلندی نظام باشد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اندیشه اصلی همه کسانی که در انتخابات ورود پیدا می‌کنند به خصوص کاندیداهای انتخاباتی، سربلندی نظام باشد.

اندیشه اصلی کاندیداهای انتخاباتی سربلندی نظام باشد
مرتضی رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی از دو کلمه جمهوری به معنی انجام انتخابات برای حضور و مشارکت گسترده مردم در تعیین سرنوشت خود و اسلامی یعنی رعایت اخلاق انتخاباتی و پایبند بودن و عمل به ارزش‌ها توسط مردم، مسئولان، دست‌اندرکاران انتخابات و نامزدهای انتخاباتی بنا شده است. 
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشی ما در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت گسترده، قانون محوری، امنیت و سلامت انتخابات، جلب اعتماد مردم و سربلندی نظام است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تمام تلاش ما در راستای فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی است که در آن ضمن رعایت کامل حفظ شئونات اسلامی، پیاده شدن قانون و انتخابی است که مردم عزیز ما به تشخیص خود انجام می‌دهند. 
رهنما انتخابات را تکلیف لازم دانست و گفت: همه وظیفه داریم با تمام توان در فراهم کردن بستر مناسب برای حضور حماسی مردم تلاش کنیم و یقینا آنچه که مصلحت الهی است رقم خواهد خورد.
وی از چهره‌های قابل نفوذ، تشکل‌های سیاسی و شاخصین و برجستگان فرهنگی خواست تا با ادبیات ایجابی در خصوص انتخابات زمینه حضور آگاهانه، با نشاط و پرشور مردم را در عرصه انتخابات فراهم کنند. 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها مواضع خود را در قبال لزوم سلامت انتخابات بیان فرموده‌اند، تصریح کرد: قانون و دستورات ایشان برای ما فصل‌الخطاب است و به طور حتم تا زمانی که ما در مسیر ولایت و رهبری گام برداریم، انقلاب و نظام از خطراتی که در کمین آن می‌باشد در امان خواهند بود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول