اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم ـ 7

2 آملی نامزد انتخابات مجلس شدند/یوسفیان‌ملا بعدازظهر می‌آید

خبرگزاری فارس: با گذشت شش روز از ثبت نام کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آمل دو نامزد با حضور در فرمانداری این شهرستان کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس را اعلام کردند.

2 آملی نامزد انتخابات مجلس شدند/یوسفیان‌ملا بعدازظهر می‌آید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، با گذشت شش روز از ثبت نام کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آمل، دو نامزد این شهرستان کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس را با ثبت نام اعلام کردند.
در پایان چهارمین روز از مهلت ثبت نام کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، قربان قاسمی یکی از فرهنگیان این شهرستان نخستین فردی بود که با حضور در فرمانداری آمل اعلام حضور کرده و ثبت‌نام اولیه را انجام داد.
صبح امروز پنج شنبه نیز رضا حاجی‌پور که در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشته است برای ثبت نام به فرمانداری آمد و ثبت‌نام اولیه را انجام داد.
همچنین در تماسی که با عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی داشتیم او اعلام کرد که برای عصر امروز به فرمانداری این شهرستان می‌آید و با ثبت نام کاندیداتوری خود را اعلام می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول