اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه سازمان بسیج دانشجویی استان البرز تأکید شد

یوم‌الله 9 دی ادامه دهنده خط انقلاب امام (ره)

خبرگزاری فارس: اعضای سازمان بسیج دانشجویی استان البرز با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن سالگرد نهم دی، تاکید کردند: یوم‌الله نهم دی تداوم‌ بخش و ادامه دهنده انقلاب امام خمینی (ره) بود.

یوم‌الله 9 دی ادامه دهنده خط انقلاب امام (ره)
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در بیانیه سازمان بسیج دانشجویی استان البرز که نسخه‌ای از آن امروز به دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز ارسال شد آمده است، حماسه بزرگ نهم دی 88 حرکتی ارزشمند در ادامه راه امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر بود.
در ادامه این بیانیه آمده است، دو سال از حضور حماسی ملت ایران در دفاع از عقاید و آرمان‌های خود در یوم‌الله 9 دی گذشت، مردم انقلابی ایران با حضور پرشکوه و یکپارچه خود در راهپیمایی نهم دی 88 ثابت کردند که توطئه‌ها و نقشه‌های اسکتبار جهانی نتوانسته آنان را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه‌ای متوقف کند.
در قسمتی دیگر از این بیانیه آمده است، حماسه 9 دی خروش اکثریت مردم را به تصویر کشید و همدلی و اوج ولایتمداری ملت ایران را به نمایش گذاشت.
این بیانیه می‌افزاید: داغ عاشورای 88 هنوز بر دل‌هاست، گویا فتنه این سال ایجاد شد تا بار دیگر باغ شهادت را برای رهروان راه حسین (ع) و ولایت بگشاید.
حماسه 9دی نشان داد که به رغم حیله‌گری‌های مکاران زمان، ملت ایران بیدار است و برای ریشه کنی فتنه‌ها گوش به فرمان ولایت است.
سازمان بسیج دانشجویی استان البرز در این بیانیه افزوده است: ملت ایران روز 9 دی پیروز جنگ احزابی بود که جای کفار و سران مکه با سران فتنه و منافقان و سلطنت طلبان و لیبرال‌ها شمشیر می‌زدند.
۹ دی به خواص بی‌بصیرتی که نظام را به آشوب‌های خیابانی و آتش‌های نهفته در سینه‌ها تهدید کردند ثابت کرد که آتشفشان خشم ولایتمداران بسیار پرگدازه‌تر و سوزانده‌تر است و کافی است رهبرشان گوشه چشمی نشان دهد تا رویش و خیزش عظیم عاشوراییان ریزش ناگهانی فتنه گران را رقم زند.
در بخشی دیگر از این بیانه آمده است: ۹ دی ملت عاشورایی ایران به میدان آمد تا تسلایی باشد بر دل پر درد مهدی فاطمه (س)، تا نگذارند سوت و کف حرامیان شامی ادامه یابد، آمدند تا خون ناقابل خود را تقدیم رهبری کنند، رهبری از جنس ولایت فقیه، رهبری از نسل علی و فاطمه (س).
اکنون در دومین سالروز حماسه عظیم ملت ایران در نهم دی ماه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز با سلام و درود بیکران بر روح پاک و پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای آن علی الخصوص شهدای فتنه 88 با آرزوی تجلیل در فرج بار دیگر اعلام می‌کند که تا ظهور مهدی موعود و برپایی حکومت عدل الهی پیرو ولایت فقیه خواهد بود و لحظه‌ای از آن دست نخواهد کشید.
انتهای پیام/و۳۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول