اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال دانشجویی دانشگاه شهید باهنر:

پیام مردم در 9 دی ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: مهم‌ترین پیام مردم در حماسه 9 دی ولایتمداری است و فتنه‌گران بدانند هرگاه به دنبال فتنه دیگری در ایران اسلامی باشند، مردم 9 دی دیگری را در مقابل آن‌ها خلق می‌کنند.

پیام مردم در 9 دی ولایتمداری است
 محمود کورکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حادثه عظیم 9دی پس از ماه‌ها مظلومیت انقلاب، رهبری و جنگ روانی سنگین تبلیغاتی و رسانه‌ای همراه با دروغ و تهمت توانست سیمای مقتدر نظام اسلامی و پایگاه عظیم مردمی و اعتماد ملت به انقلاب و مقام معظم رهبری را به نمایش بگذارد.
کورکی افزود: حوادث روز عاشورا هویت کامل جریان آشوب را بر ملا کرد.
وی عنوان کرد: کسانی که پیوسته خود را پیرو انقلاب و آرمان‌های امام (ره) می‌دانستند این بار با زیر پا گذاشتن اعتقادات و دستاوردهای نظام اسلامی به تحریک اذهان عمومی پرداختند و برای محقق شدن اهداف شوم خود از هیچ فعالیتی کوتاهی نکردند.
کورکی بیان داشت: ورود بی‌شرمانه و هتاکانه سرسپردگان و مزدوران اجانب به حریم دین و اعتقادات مردم و شکسته شدن حرمت عاشورای حسینی آن چنان با واکنش انقلابی مردم عاشورایی مواجه گردید که همگان متوجه شدند دین و ارزش‌های دینی، عاشورا، امام حسین (ع) و ولایت فقیه برای مردم ایران از هر چیز دیگری با ارزش‌تر است.
وی تصریح کرد: از محوری‌ترین اهداف دشمن در هشت ماه فتنه می‌توان به ایجاد شکاف بین بخش‌ها و طبقات گوناگون مردم و قرار دادن مردم رو در روی یکدیگر و نظام و رهبری اشاره کرد.
کورکی ابراز داشت: راه مقابله با فتنه ایجاد بصیرت در جامعه است.
وی تاکید کرد: حوادث تلخ عاشورای حسینی بصیرت انقلابی مردم ایران را به اوج رساند و مردم ایران به ماهیت واقعی جریان فتنه و عوامل آن پی بردند.
کورکی گفت: قیام 19 دی 56 و 9 دی 88 نمود کامل همبستگی علما و مردم بود که موجب پیروزی حق علیه باطل شد.
وی اذعان داشت: در هشت ماه فتنه سال 88 بعضی خواص سکوت کردند، خواصی که مردم از آن‌ها انتظار موضع گیری داشتند.
کورکی افزود: سکوت بعضی خواص در صدر اسلام هم دیده می‌شد و در زمان حضرت علی (ع) کسانی بودند که در مقابل ایشان ایستادند و یاران پیغمبر که بعدها تاریخ می‌گوید این‌ها تغییر موضع دادند یا سکوت کردند و در جبهه مقابل حق ایستادند.
وی با اشاره به نقش شجاعت در مقابله با فتنه گفت: شجاعت در کنار بصیرت عنصر بسیار تعیین کننده‌ای در شکست دادن فتنه است و عدم شجاعت موجب از بین رفتن بصیرت می‌شود و بخشی از سکوت نخبگان در جریان فتنه به نداشتن شجاعت بر می‌گردد.
کورکی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام مردم در حماسه نهم دی ماه ولایتمداری است و فتنه‌گران بدانند هرگاه به دنبال فتنه دیگری در ایران اسلامی باشند، مردم 9 دی دیگری را در مقابل آن‌ها خلق می‌کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول