اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس:

بازی بدون تماشاگر بدترین شکل مسابقه است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: بازی بدون تماشاگر بدترین شکل مسابقه است که در آن علاوه بر بازیکنان و تماشاگران کاله، به نوعی بازیکنان و کادر آلومینیوم المهدی نیز مورد تنبیه واقع شدند.

بازی بدون تماشاگر بدترین شکل مسابقه است
فرهاد اعرابی شب گذشته بعد دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با شکست سه بر صفر تیمش مقابل کاله مازندران همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بضاعت ما در مقابل کاله در این اندازه بود و هیچ کس انتظار برد را از ما نداشت.
وی افزود: کاله تیم هماهنگ و یک‌دستی است که پنج بازیکن ملی‌پوش و قدرتمند دارد البته بازیکنان ما مقابل این تیم به خودباوری لازم نرسیدند و این امر یکی از عوامل شکست ما در آمل بود.
سرمربی تیم والیبال لیگ برتری آلومینیوم المهدی بندرعباس با اعلام اینکه دو بازیکن خارجی را به دلیل بازگشت به کشورشان و دو بازیکن داخلی را به علت مصدومیت در ترکیب نداشتیم، گفت: سعی داریم تا در هر شرایطی خوب بازی کنیم همچنین در مقابل نماینده مازندران در جاهایی نیز اشتباهات فردی و گروهی کار دست ما داد تا نتوانیم به پوئن‌های لازم برسیم.
وی با تبریک این پیروزی به بازیکنان و عوامل کاله مازندران یادآور شد: بازی بدون تماشاگر بدترین شکل انجام مسابقه است، یعنی این تنبیه علاوه بر بازیکنان کاله و تماشاگرانش به نوعی تنبیه برای ما نیز بود تا از نعمت تماشاگر محروم باشیم.
اعرابی با تاکید بر اینکه بازی بدون تماشاگر هیچ ارزشی ندارد، تصریح کرد: در این بازی بازیکنان ما به آن چیزهایی که تاکید کردیم توجهی نداشتند، از آنها رضایت ندارم زیرا دستورات کادر فنی کامل در زمین اجرا نشد. 

* نگرفتن 96 درصد از مبلغ قرارداد، بحران نیست

وی در مورد آینده این تیم در لیگ برتر امسال ابراز داشت: تیم ما خیلی جوان است، باید به جوانان بها و فرصت داد، آنها باید آنقدر خراب کنند تا به خود باوری رسیده و خوب بازی کنند.
اعرابی درباره بحران مالی تیم آلومینیوم خاطرنشان کرد: نمی‌شود نام این مسئله را بحران گذاشت، ما مشکل مالی داریم و باشگاه نمی‌تواند پول بازیکنان و کادر فنی را بپردازد امیدواریم با حل شدن مشکلات مالی مبلغ قرار داد بازیکنان پرداخت شود.
سرمربی تیم والیبال لیگ برتری آلومینیوم المهدی بندرعباس اضافه کرد: نگرفتن 96 درصد از مبلغ قرارداد و حق‌الزحمه بعد از سپری شدن 12 هفته از لیگ برتر ،بحران نیست زیرا هنوز تا 100 درصد چند درصدی مانده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول