اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت در کارگاه آموزشی بهداشت خانواده

210 سرپرست خانوار چرامی آموزش بهداشت خانواده دیدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام گفت: 210 سرپرست خانوار چرامی با شرکت در کارگاه آموزشی، آموزش بهداشت خانواده دیدند.

210 سرپرست خانوار چرامی آموزش بهداشت خانواده دیدند
علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: کمیته امداد با همکاری مرکز بهداشت و جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در روستاهای فشیان، تل بابونه، بردیان و سیدآباد به منظور افزایش سطح آگاهی مددجویان در زمینه بهداشت فردی یک دوره کلاس آموزشی برگزار کرد.
وی در مورد هدف برگزاری این کلاس‌ها گفت: تلاش در مسیر امدادرسانی و حمایت از مردم تهی‌دست و بی‌بضاعت منطقه و حمایت مادی و معنوی از آن‌ها و همچنین ارائه آموزش‌های لازم به آنان در زمینه‌های فرهنگی و بهداشتی است.
مظاهری گفت: این کلاس‌ها به منظور تامین نیازهای بهداشت روانی، تغذیه، آموزش‌هایی در زمینه جمعیت و تنظیم خانواده، بهداشت فردی و محیطی و آشناسازی افراد با انواع بیماری‌ها تشکیل شده است.
این مسئول به آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره و تصریح کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید با روحیه جهادی وارد صحنه شد.
مظاهری بیان کرد: آن‌چه که باعث قرار گرفتن انسان در حوزه سلامت و دور ماندن از آسیب‌های اجتماعی می‌شود، عزت و کرامت است.
وی افزود: این نهاد دارای دو کارشناس مشاوره در زمینه دینی و خانواده است که با مشاوره و راهنمایی صحیح در راستای تقویت دینی و اسلامی افراد به ویژه مددجویان زیر پوشش تلاش می‌کنند.
مظاهری گفت: کلاس امداد و نجات با حضور 150 مددجو به منظور ارتقای سطح علمی و عملکرد آن‌ها در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه نیز تشکیل شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان چرام در ادامه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد را آموزش مددجویان این نهاد برای توانمندسازی در عرصه‌های مختلف معیشتی و بهداشتی و فرهنگی دانست و ابراز داشت: با توانمندسازی مددجویان گام بلندی در راستای کار و تولید بیشتر در کشور برداشته می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول