اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین دفترچه‌های تأمین اجتماعی مددجویان ابرکوه تحویل شد

خبرگزاری فارس: نخستین سری از دفترچه‌های تأمین اجتماعی طرح‌های اشتغال‌زای کمیته امداد و زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال شهری ابرکوه به واجدان شرایط واگذار شد.

نخستین دفترچه‌های تأمین اجتماعی مددجویان ابرکوه تحویل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه عصر امروز در جمع مددجویان مشمول طرح واگذاری دفترچه‌های تامین اجتماعی اظهار داشت: مصیبت‌هایی که بر افراد وارد می‌شود یک آزمایش الهی است و هر کس بنا به ظرفیت خود در این جهان مورد آزمون قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام محمد پورقیومی افزود: هیچ مصیبتی بالاتر از مصیبتی که بر امام حسین(ع) رفت نیست و آن حضرت حتی در آخرین لحظات عمر، خود را شاکر و تسلیم خدا می‌داند.
وی یادآور شد: برخی‌ها با زیادی نعمت و بعضی با کمبودها مورد آزمایش خداوند قرار می‌گیرند و در همه حال مهم سربلند بیرون آمدن از این امتحانات است و خداوند متعال به صابران بشارت می‌دهد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی ابرکوه نیز در این مراسم اظهار داشت: تا چند سال پیش دغدغه اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) مشکلات معیشتی و درمانی بود که این رویکرد با تغییرات انجام شده در این نهاد، به سمت آینده‌نگری سوق داده شد.
حسن غلام‌پور افزود: زیرپوشش قرار دادن مددجویان با بیمه تأمین اجتماعی و استفاده آنان از مزایایی مانند بازنشستگی نقش به سزایی در تأمین آینده آنها و ایجاد امید و اطمینان در خانواده‌های آنان دارد.
به گزارش فارس، در اجرای طرح بیمه اجتماعی طرح‌های اشتغال‌زا 35 نفر و در اجرای این طرح در مورد زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال شهری، 48 نفر در ابرکوه زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند.
هزینه اجرای این طرح نیز از محل کمک‌های کمیته امداد همچنین دولت از محل هدفمندی یارانه‌ها، تأمین می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول