اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدیری‌ابیانه:

جریان فتنه در سونامی 9 دی محو شد

خبرگزاری فارس: کارشناس عالی وزارت امور خارجه گفت: هر چند که توطئه‌های دشمن ادامه دارد اما جریان فتنه در سونامی 9 دی مردم ولایتمدار ایران محو و نابود شد.

جریان فتنه در سونامی 9 دی محو شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد حسن قدیری‌ابیانه چهارشنبه شب در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: 9 دی چنان سونامی به پا کرد که تا 20 سال آینده کشور از خطرات فتنه در امان است.
وی، حماسه مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در 9 دی را نه تنها در تاریخ جمهوری اسلامی بلکه در تاریخ تمدن بزرگ اسلامی ماندگار دانست و از این رخداد عظیم ملت ایران اسلامی و ولایتمدار به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نام برد.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا یادآور شد: 9 دی نقطه عطف تاریخی انقلاب اسلامی و ضامن حفظ انقلاب و ادامه آن در خط ولایت و امام و اسلام ناب است.
قدیری‌ابیانه افزود: پاسخ دندان‌شکن مردم بابصیرت و هوشیار ایران اسلامی به متجاوزان و طمع‌ورزان، الگویی برای سایر حرکت‌های آزادی‌خواهانه در جهان شد.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات جریان فتنه در روز عاشورا خاطر نشان کرد: آنها آنقدر نادان بودند که در ماه محرم و روز عاشورا با شعار علیه اسلام سند خودکشی خود را امضا کردند.
به گفته وی بعد از اتفاقات روز عاشورا، آن دسته از مردمی که به آنها رأی داده بودند پس از مشاهده چهره حقیقی منافقان، در روز 9 دی با حضور خود در حمایت از ولایت مطلقه فقیه، دشمنان را از پیگیری اهداف شوم خود در ایران اسلامی ناامید کردند.
قدیری‌ابیانه در ادامه با تأکید بر ادامه توطئه‌های جریان فتنه در انتخابات آتی افزود: حضور همه جانبه و همگانی تمامی واجدان شرایط رأی در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی است.
وی تأکید کرد: مردم شرکت در انتخابات را باید برای خود یک وظیفه دینی، ملی و مدنی بدانند و در مشارکت حداکثری خود در انتخابات ضمن نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمن، آنان را ناامید کنند.
انتهای پیام/صا10/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول