اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جوانی:

ائتلاف نانوشته دو جریان فتنه و انحرافی برای نفوذ به مجلس/ ‌اصولگرایان یکپارچه باشند

خبرگزاری فارس: مشاور سیاسی نماینده ولی‎فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دو جریان فتنه و انحرافی با ائتلاف نانوشته خود در صدد نفوذ به خانه ملت هستند.

ائتلاف نانوشته دو جریان فتنه و انحرافی برای نفوذ به مجلس/ ‌اصولگرایان یکپارچه باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله جوانی بعدازظهر امروز در در جمع نخبگان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری، ظلم‎ستیزی ملت شریف ایران را به تاسی از قیام امام حسین (ع) و نهضت عاشورا عنوان کرد و اظهار داشت: توطئه‎های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل جلوگیری از الگوسازی انقلاب شکوهمند اسلامی در سرتاسر دنیا به ویژه در میان کشورهای مسلمان منطقه و خاورمیانه است. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه ملت بیدار ایران در نهم دی ماه 88 خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی تمام‌شدنی نیست و هر روز بر پیچیدگی و بزرگی نقشه‎های استکبار با توجه به افزایش موفقیت‎های نظام جمهوری اسلامی در عرصه‏های مختلف علمی، پژوهشی و دفاعی افزوده می‏شود. 
مشاور سیاسی نماینده ولی‎فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با توجه به اهمیت و حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با تبیین جریان‎های فعال در این دوره از انتخابات مجلس گفت: دو جریان فتنه و انحرافی با ائتلاف نانوشته خود در صدد نفوذ در خانه ملت هستند.
جوانی تصریح کرد: هماهنگی و یکپارچگی اصولگرایان واقعی می‎تواند نقشه همه جریان‎های غیرمنطبق با اصول انقلاب اسلامی را نقش برآب کند.
وی چهار مسئله مهم در انتخاب مجلس شورای اسلامی را مشارکت حداکثری مردم، سلامت انتخابات، امنیت جامعه و نتایج انتخابات عنوان کرد و گفت: میزان مشارکت حداکثری مردم مهر تاییدی بر آرمان‎های اصیل انقلابی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است که به تبع آن سایر مسائل نیز مطابق با خواست نظام مقدس جمهوری اسلامی و برخلاف انتظارات دشمنان برآورده خواهد شد. 
جوانی همچنین با بیان اینکه چشم امید استکبار جهانی به انتخابات مجلس شورای اسلامی دوخته شده است، اضافه کرد: استکبار انتخابات را عرصه‌ای برای مبارزه با جمهوری اسلامی می‌داند که ملت ما باید هوشیارتر از همیشه باشد و با مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای انقلابی و ولایی، نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول