اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان:

تعطیلات لیگ برتر والیبال به پیشرفت تیم میزان خراسان کمک کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: تعطیلات لیگ برتر والیبال فرصت مناسبی برای پیشرفت در تیم ما بود.

تعطیلات لیگ برتر والیبال به پیشرفت تیم میزان خراسان کمک کرد
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی تیم والیبال میزان خراسان، جبار قوچان‌نژاد پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل نوین بانک کشاورزی تهران اظهار داشت: بازی خوب و تماشاگرپسندی بود و بازیکنانم در این مسابقه توانستند تاکتیک‌های در نظر گرفته شده را به خوبی در زمین پیاده‌سازی کنند.
سرمربی تیم میزان خراسان تصریح کرد: هر چند نباید از قدرت تیم منسجم و جوان تیم بانک کشاورزی به راحتی عبور کرد زیرا با توجه به شرایط جدول مسابقات آنها نیز برای برد به مشهد آمده بودند.
وی با اشاره به تعطیلات یک ماهه لیگ برتر والیبال افزود: خراسان رضوی در آخرین لحظات پیش از شروع فصل جاری لیگ برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرد و بر این اساس طبیعی است که نقاط ضعفی در تیم وجود داشته باشد.
 وی افزود: در این یک ماه تعطیلات مسابقات لیگ با برگزاری بازی‌های تدارکاتی و البته جذب دو بازیکن موثر و باتجربه خارجی توانستیم نقاط ضعف تیم را تا حد مطلوبی رفع کنیم و این تعطیلات به پیشرفت تیم ما کمک خوبی کرد.
سرمربی تیم والیبال میزان خراسان اظهار داشت: با توجه به حمایت‌های خوبی که مسئولان تیم دارند شرایط تیم روز به روز در حال بهتر شدن و پیشرفت است و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم جایگاه شایسته‌ای را برای والیبال خراسان و هوادارانش بدست بیاوریم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول