اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه ملی کتاب کهگیلویه و بویراحمد

230 میلیون بن خرید کتاب به مردم فروخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوازدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج 230 میلیون تومان بن خرید در نظر گرفته شده است.

230 میلیون بن خرید کتاب به مردم فروخته می‌شود
امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: این بن‌ها با تخفیف ۲۰ درصدی از سوی ناشران و تخفیف مشترک ۲۰ درصدی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به متقاضیان فروخته می‌شود.
‌مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استقبال مردم در روزهای نخست بازگشایی این نمایشگاه قابل تقدیر بوده که این موضوع نشان ‌دهنده آگاهی و بصیرت این مردم در مقوله فرهنگی مهمی چون کتاب و کتاب‌خوانی است.
کمالوندی بیان داشت: در آخرین ساعات دومین روز از این نمایشگاه بیش از ۴۲ میلیون تومان بن کتاب فروخته شده که رقم بسیار خوبی است.
این مسئول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با روند فعلی استقبال مردمی از دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آخر نمایشگاه با کمبود بن خرید مواجه شویم.
وی با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت تاکید کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در دستور کار دستگاه فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که در همین راستا برای نخستین بار در کشور با قول مساعد معاون فرهنگی وزیر ارشاد، در سال آینده دو نمایشگاه ملی را در یاسوج و گچساران برگزار خواهیم کرد.
کمالوندی خاطرنشان کرد: در صورت اتمام بن‌های خرید، تلاش خواهیم کرد تا دوباره این بن‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول