اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه هنری آذربایجان شرقی

"وقتی تو بیایی" مهمان سومین نشست یک روز یک کتاب شد

خبرگزاری فارس: سومین نشست نقد یک روز، یک کتاب با بررسی کتاب وقتی تو بیایی اثری از خانم مینا محمدی شامگاه دیروز در حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار شد.

"وقتی تو بیایی" مهمان سومین نشست یک روز یک کتاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،سومین نشست نقد یک روز، یک کتاب با بررسی کتاب وقتی تو بیایی اثری از خانم مینا محمدی شامگاه دیروز در حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار شد.
 وقتی تو بیایی از 11 داستان کوتاه تشکیل شده که نخستین مجموعه داستان چاپ شده نویسنده به شمار می‌رود.
در این نشست که با حضور تعداد زیادی از داستان نویسان استان و منتقدان نقد ادبیات داستانی برگزار شده بود، داستان‌های این مجموعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان، این نشست‌های ادبی ماهانه را تنها به ادبیات داستانی محدود ندانست و از معرفی و نقد آثاری در حوزه‌های ادبیات نمایشی، ادبیات دفاع مقدس و تاریخ شفاهی با هدف ایجاد فضای بحث و نقد در جلسات آینده این برنامه خبر داد.
در این نشست همچنین اساتید دانشگاهی و کارشناسان نقد ادبی و ادبیات داستانی همچون مطلب زاده، رحمانی، عبدالهی، باقری حمیدی و رمضان زاده به تحلیل داستان های مجموعه وقتی تو بیایی پرداختند.
مینا محمدی 20 سال سابقه تدریس داشته و پیش از این مسئولیت کانون شعر و ادب آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و داوری مسابقات داستان نویسی را به عهده داشته است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول