اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجویان جنوب شرق تهران تاکید کردند

جریانات بعد از انتخابات آزمونی برای بینش خواص بود

خبرگزاری فارس: دانشجویان جنوب شرق تهران با اشاره به قضایای بعد از انتخابات گفت: جریانات بعد از انتخابات آزمونی برای بینش خواص بود.

جریانات بعد از انتخابات آزمونی برای بینش خواص بود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بسیج دانشجویی دانشکده‌های کشاورزی ورامین، علوم پایه، ادبیات و علوم انسانی و پرستاری واحد پیشوا و بسیج دانشجویی آموزشکده‌های سما ورامین و پاکدشت با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: جریانات بعد از انتخابات خواه ناخواه به میدان آزمونی بدل شد تا عمق بینش خواص جریانات کشور در یک امتحان سراسری به تصویر کشیده شود.
دانشجویان عنوان کردند: در این آزمون سترگ، رهبری علمدار فضای غبارآلودی بود، که فتنه گران سعی بر آتش افروزی در آن را داشتند و چه ساده انگارانه زیرچشمی، نظاره گر ملت بودند. ملتی که چشم به شاخص‌های رهبر دوخته‌اند و رهبری دارند که به تنهایی بار خواص مردد را به دوش می‌کشد خواصی که چشم فروبسته و سکوتی عمیق را جرعه جرعه نوش می‌کنند.
در این بیانیه آمده است: خواصی که خاصیتشان این است که خط خطی های سیاسی خود را به عنوان واژگان جدید سیاست مشق شده خط امام به مردم دیکته می‌کنند و تلقی شان این است که روی خط، راه می‌روند، نه روی خط چین‌های وهم آلودشان و سرانجام دوباره عاشورا حماسه‌ای را رقم زد اما این بار 9 دی ماه 88 شد تجلی و تبلور بصیرت و آگاهی.
داشنجویان شرق تهران بیان داشتند:‌ ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد واحد ورامین پیشوا با تأکید بر اینکه 9 دی فصل تازه ای از بصیرت را پیش روی مردم ایران، به‌ویژه جوانان فهیم گشود در سالروز این حماسه بزرگ که به ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی تعلق دارد بر حفظ و پاسداشت مستمر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید می‌کنیم و شاخص ایمان، بصیرت و تکلیف‌گرایی را به عنوان شاخص‌های اصلی فرا رویمان قرار می‌دهیم و فریاد می‌زنیم که 9 دی پیوند عمیق بین مردم و ولایت را دوباره نمایان کرد.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: اکنون فریاد برآورده و خطاب به خواصی که مدعی این بودند برای مردم به صحنه آمده اند! عنوان می‌کنیم: مردم پشت سر رهبری حرکت ممتد خود را ادامه خواهند داد، شما کجای این خط در حرکت هستید.
دانشجویان رد پایان بیان داشتند: ما دانشجویان بسیجی به همراه دانشجویان سراسر کشور که فرزندان معنوی حضرت روح‌الله هستیم به عنوان زنده ترین نسل انقلاب مصمم تر از همیشه با پیدا کردن راه خود که همان دفاع از ولایت، انقلاب و آرمان های متعالی است با افزایش بصیرت و آگاهی خود با اقتدا به اماممان همواره یاد و خاطره حماسه بزرگ 9 دی 88 را بازخوانی خواهیم کرد و همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: «روز 9دی در تاریخ ماندگار است ...» و میثاقی نو از دل و جان با مقتدایمان می‌بندیم و در راه تحصیل و پیاده کردن آرمان های بلند انقلاب جهادگونه عمل خواهیم کرد (چه شورانگیز و دشمن شکن بود حماسه راهیان جاده نور و بصیرت).
آن عهد که در روز ازل می‌بستیم/با لطف خدا ز دام شیطان رستیم
روز نه دی دوباره ثابت کردیم/ در صحنه همیشه با ولایت هستیم
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول