اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌ شرقی:

آماده واگذاری مسکن به همه متقاضیان هستیم

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دست‌اندرکاران طرح مسکن مهر آماده واگذاری مسکن به همه متقاضیان واجد شرایط هستند.

آماده واگذاری مسکن به همه متقاضیان هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا شامگاه امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه پنج بسیج شهری تبریز، با تاکید بر سازماندهی و به‌کارگیری بسیج در مسیر توسعه کشور خاطرنشان کرد: به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است هر پروژه‌ای را که بسیج سازندگی آمادگی اجرای آن را دارد بدون تشریفات اداری واگذار کنند.
وی با اشاره به همراهی شایسته مردم با دولت تصریح کرد: مردم بازوی ولایت و همراه همیشگی حکومت در اداره کشور هستند و باید نیروی عظیم مردمی در جهت پیشبرد امور در مجموعه‌هایی مانند بسیج سازماندهی شود.
معاون استاندار در ادامه بر انسجام مردم و مسئولان در تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: سرمایه‌گذاری آمریکا و قدرت‌های غربی در کشورهای حاشیه جمهوری اسلامی، به خاطر هراس آنها از جهانی شدن انقلاب اسلامی و گسترش تفکر امام راحل(ره) در منطقه است.
اشرف‌نیا سست کردن اعتقاد دینی مردم را از اقدامات دشمنان انقلاب و نظام اسلامی دانست و با تاکید بر فرهنگ‌سازی دینی در جامعه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دشمنان در این راستا، کمرنگ و ضعیف جلوه دادن عملکرد دولت و خدشه‌دار کردن اعتماد متقابل دولت و مردم است.
وی همچنین طرح مسکن مهر را یکی از موفقیت‌های بزرگ در کارنامه عملکرد دولت عنوان و اضافه کرد: دست‌اندرکاران طرح مسکن مهر آماده واگذاری مسکن به همه متقاضیان واجد شرایط هستند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول