اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل:

اعتبار ناچیز ضعف دامپزشکی استان اردبیل است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: اردبیل یکی از استان‌های مطرح در زمینه دامپروری در کشور است اما از نظر تامین نیروی انسانی از استان‌های ضعیف کشور محسوب می‌شود.

اعتبار ناچیز ضعف دامپزشکی استان اردبیل است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق صالحی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان کوثر اظهار داشت: دامپزشکی ارگانی حیاتی در تامین امنیت غذایی محسوب می‌شود اما با تمام این تفاسیر نیازمند تلاش جدی و حمایت مجدانه مسئولان است تا بتواند مشکلات پیش رو را حل کند.
وی با بیان اینکه دامپزشکی نهادی مهم در تقویت اقتصاد ملی و بهداشت عمومی است، افزود: در حال حاضر هیچ گونه بیماری حاد دامی در دام‌های استان وجود نداشته و اردبیل از نظر بیماری‌های دامی یکی از پاک‌ترین استان‌های کشور است.
این مسئول ادامه داد: در زمینه مایه‌کوبی دام‌ها در منطقه بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌ها عمل شده که این امر مرهون تلاش مضاعف جدی و جهادگونه دام پزشکان است.
سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل به وضعیت دامپزشکی شهرستان کوثر نیز اشاره و ابراز داشت: شهرستان کوثر از نظر تولید تخم مرغ در استان از رتبه خوبی برخوردار بوده و سه واحد مرغ تخم گذار در این زمینه فعالیت می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان کوثر نیز اهمیت دامپزشکی در تامین امنیت غذایی کشور را یادآور شد و افزود: بعد از امنیت جانی امنیت غذایی امری مهم است که این امر بدون فعالیت‌های دامپزشکی میسر نمی‌شود.
سید سعد‌الله رئیس‌ساداتی بیان اینکه از نزدیک با برخی از فعالیت‌های دامپزشکی آشنا هستیم، افزود: فعالیت‌های دامپزشکی بستر‌ساز توسعه پایدار در کشور است.
وی بیان داشت: اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های دامپزشکی در جامعه کافی نیست و بایستی تلاش شود فعالیت‌های این ارگان مهم از طریق رسانه‌ها بیشتر منعکس شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از زحمات علی آذربرا تقدیر و علیرضا قلی‌زاده به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول