اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون فرماندار جهرم صورت گرفت

تشریح برنامه‌های 9 دی در جهرم

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار جهرم گفت: تجمع هزاران نفری مردم جهرم در روز 9 دی از ساعت 30 : 10 صبح در مصلاهای جمعه جهرم و شهرهای تابعه برگزار می‌شود.

تشریح برنامه‌های 9 دی در جهرم
محمدعلی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: با بازخوانی و تحلیل جریان فتنه سال 88 و بیان نقش مؤثر مردم در برخورد با این فتنه به این نتیجه می‌رسیم که بصیرت‌بخشی به ملت در حوزه جریان‌شناسی سیاسی از الطاف الهی در این حادثه بود.
وی افزود: در روز 9 دی مردم با شناخت و معرفتی که نسبت به هجمه و ترفندهای دشمنان پیدا کردند به صحنه آمدند و با حمایت از ولایت و رهبری تمام نقشه‌های استکبار و ایادی آن را نقش بر آب کردند.‌
معاون فرماندار جهرم نهم دی را تجلی حمایت مردم از اصل ولایت فقیه دانست و از تمام دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم این روز دعوت کرد.
وی با بیان اینکه مردم جهرم مانند گذشته پیشتاز این حرکت انقلابی بودند گفت: مردم جهرم در روز هشتم دی ماه با حضور یک‌پارچه خود ثابت کردند که هنوز پیشتاز در حرکت‌های انقلابی بوده و به عنوان شهری که نبض انقلاب در آن می‌تپد برای حفظ آرمان‌های انقلاب آماده هستند.
این مسئول اضافه کرد: در این روز مردم با بصیرت کامل تمام کننده فتنه 88 بودند و جلو اقدام خودسرانه فتنه‌انگیزان را گرفتند.
علیپور بیان کرد: نهم دی سال 88 به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و این حماسه تاریخی و ماندگار به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از قله‌های فراموش نشدنی، حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی، مردمی و خودجوش در تاریخ انقلاب اسلامی بود.
معاون فرماندار جهرم با اشاره به تشریح برنامه‌های روز بصیرت در جهرم خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن نهم دی با روز جمعه، تجمع هزاران نفری مردم جهرم از ساعت 30 : 10 صبح در مصلاهای جمعه جهرم و شهرهای تابعه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول