اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تفرش:

تفرش آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تفرش از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات خبر داد.

تفرش آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است
اصغر عالیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر تعامل بسیار خوبی بین تیم‌های اجرایی و هیئت نظارت شهرستان وجود دارد و تمامی شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در تفرش فراهم شده است.
وی با بیان اینکه تفرش از جمله نخستین‌ شهرستان‌های استان بوده که نسبت به معرفی هیئت 30 نفره اقدام کرده است، تصریح کرد: معتمدین انتخابات نیز از بین اقشار مختلف انتخاب و معرفی شده‌اند.
فرماندار تفرش با اشاره به تشکیل کمیته‌‌های ده‌گانه بیان داشت: کمیته‌های ده‌گانه انتخابات شهرستان تشکیل و برنامه‌ریزی‌های خود را به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات آغاز کرده‌اند.
عالیخانی ادامه داد: چندین مرحله مانور سنجش آمادگی نیز در تفرش به مرحله اجرا گذاشته شد که خوشبختانه هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر امکانات در شرایط بسیار خوبی قرار داشتیم.
وی با اشاره به ثبت‌نام دو نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه تا روز گذشته گفت: امروز نیز کار ثبت نام از داوطلبان نامزدی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شد و تا 9 دی ادامه داد.
فرماندار شهرستان تفرش بر ضرورت شرکت گسترده مردم در این انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این انتخابات نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است و دشمن برای آن برنامه‌ریزی کرده است، می‌طلبد مردم حضوری پررنگ و پرشور در این انتخابات داشته باشند.
انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول