اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم-2

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در سوادکوه معرفی شدند

خبرگزاری فارس: در جلسه‌ای که در فرمانداری شهرستان سواکوه برگزار شد، اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهم مجلس در سوادکوه معرفی شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در سوادکوه معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری فرماندار سوادکوه ظهر امروز در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی شهرستان سوادکوه با تاکید بر این مطلب که برگزاری انتخابات از شاخص‌های مردم‌سالاری دینی است، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با حکومتی مبتنی بر ولایت فقیه جلوتر از کشورهای مدعی دموکراسی گام برداشته است.
فرماندار سوادکوه با تاکید بر این مطلب که برگزاری یک انتخابات در هر سال برگه دیگری از موفقیت نظام اسلامی است، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط جهانی و منطقه‌ای از حساسیت بالایی برخوردار است.
باقری بر حفظ آرای مردم توسط دست‌اندرکاران انتخابات تاکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارت، نگهبان آرای مردم بوده‌اند و هستند.
فرماندار سوادکوه خواستار دقت و حساسیت عوامل اجرایی در جریان انتخابات نهم سوادکوه شد و گفت: مردم به مسئولان نظام اعتماد دارند و اعضای هیئت اجرایی و نظارت نیز مورد حمایت آنان خواهند بود.
در ادامه این جلسه اعضای هیئت اجرایی انتخاب شدند.
اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهم مجلس در شهرستان سوادکوه، منوچهر قبادیان، ابراهیم امینی، علی اصغرخدادادی، نرگس کمالی، هوشنگ صفری، حسین حسنی، مجتبی شهابیان و امید مراد پور به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول