اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 4

پیش‌بینی 1500 عوامل نظارتی در انتخابات نهم مجلس در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان آمل از پیش‌بینی حضور یک هزار و 500 نفر از عوامل نظارتی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آمل خبر داد.

پیش‌بینی 1500 عوامل نظارتی در انتخابات نهم مجلس در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدعلی ابراهیم‌زاده ظهر امروز در دومین جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان آمل که با حضور عوامل اجرایی و نظارت برگزار شد، بیان داشت: امیدواریم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همانند انتخابات‌های گذشته پرشور برگزار شود و برگ زرین دیگری از انقلاب اسلامی با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رای در اسفندماه امسال رقم بخورد.
وی تصریح کرد: هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس نیز از ماه‌های گذشته جلسات متعدد هماهنگی خود را با ناظران و عوامل نظارتی آغاز کرده تا با آمادگی هرچه بیشتر به استقبال انتخابات برود.
ابراهیم‌زاده برگزاری انتخابات سالم را یکی از مهم‌ترین اهداف این ستاد دانست و بیان داشت: هدف ما از برگزاری انتخابات ایجاد فضا و بستر لازم برای حضور حداکثری و پرشکوه مردم، اجرای اهداف و فرامین مقام عظمای ولایت و محقق کردن اهداف والای نظام است.
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان آمل گفت: آمل شهر بزرگی است که سابقه بسیار خوبی در حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دارد.
وی ادامه داد: بعد جریان فتنه و فتنه انگیزی عوامل داخلی و دشمنان استکباری خارجی، نخستین انتخابات را برگزار می‌کنیم که در این راه نیز فتنه‌گران ساکت ننشسته‌اند البته سران فتنه در این دوره با مارک‌هایی وارد گود شدند و سران رده دوم و سوم آنها نیز با عوامل بیگانه نشست‌هایی دارند.
ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه باید هیئت اجرایی و نظارت برای انتخابات مجلس به همفکری و همسویی برسند، اذعان داشت: در این دوره از انتخابات حضور یک هزار و 500 نفر از عوامل نظارتی در سطح شهرستان پیش‌بینی می‌شود.
ابن مسئول با اشاره به اینکه هم‌اکنون کاندیداها در سراسر کشور با ثبت‌نام، مشغول اعلام کاندیداتوری خود هستند، متذکر شد: امکان دارد با افزایش صندوق و شعب اخذ رای بر تعداد عوامل نظارتی افزوده شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول