اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده:

نمی‌توان با هیاهو به اعتقادات مذهبی مردم خدشه‌ وارد کرد‌

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: نمی‌توان با هیاهو و هورا کشیدن یک عده افراد بی‌بصیرت و عروسک خیمه‌ شب بازی بعضی از افراد فاسد به اعتقادات مذهب عاشورایی بودن مردم خدشه‌ وارد کرد‌.

نمی‌توان با هیاهو به اعتقادات مذهبی مردم خدشه‌ وارد کرد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، سعید خلجی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های 9 دی این شهرستان، اظهار داشت: روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی از 15 خرداد سال 42 با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و پشتیبانی ملت فهیم ایران آغاز شد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تدابیر داهیانه امام خمینی (ره) پیروز شد، افزود: ثمرات انقلاب اکنون در بیداری اسلامی در منطقه و دنیا دیده می‌شود.
معاون فرماندار خدابنده بیان داشت: ملت ایران در نوع خود از ملت حجاز در زمان پیامبر (ص) و مردم کوفه در زمان علی (ع) با و‌فاتر و ولایت‌مدارتر هستند.
وی با اشاره به ولایت‌مداری مردم ایران تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری ملت ایران در حماسه روز 9 دی سال 88، همه توطئه‌ها و برنامه سوم استکبار و ایادی داخلی آن را خنثی کرد.
خلجی با بیان اینکه هوشیاری مردم در این برهه انقلاب را بیمه کرد، افزود: انقلاب ملت ایران نشأت گرفته از قیام عاشورا است و نمی‌توان با هیاهو و هورا کشیدن یک عده افراد بی‌بصیرت و عروسک خیمه‌ شب بازی بعضی از افراد فاسد به اعتقادات مذهبی و عاشورایی بودن مردم خدشه‌ وارد کرد‌.
وی یادآور شد: مردم ایران با حماسه روز نهم دی ماه و پیمان مجدد با ولی امر مسلمین جهان مشت محکمی به یاوه‌گویان داخلی و خارجی زد‌ه و اقتدار خود را نشان دادند.
معاون فرماندار خدابنده توانایی و توانمندی بسیجیان در کنترل هواپیمایی جاسوسی و بدون سرنشین RQ170 و دستگیری یکی از جاسوسان آمریکا را از ثمرات انقلاب اسلامی و خون شهدا عنوان کرد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: بعضی از افراد با استفاده از امکانات دولتی و سرمایه مملکت به پست‌های بالا رسیده و در فتنه سال 88 نیز همین افراد به کشور خیانت کردند.
بیگدلو با اشاره به حضور پا برهنگان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی متذکر شد: انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید.
‌فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خدابنده در این جلسه دعوت از بسیجیان و حضور پررنگ آنها در حماسه 9 دی و تشکیل جلسه با مسئولان حوزه‌های مقاومت را از برنامه‌های شهرستان در 9 دی عنوان کرد.
رجبی یادآور شد: استکبار و ایادی داخلی در صدد براندازی نظام هستند که ایجاد بی‌نظمی در برگزاری انتخابات مجلس نهم از برنامه‌های استکبار محسوب می‌شود.
وی بر ضرورت هوشیاری همه مسئولان در این زمینه تاکید کرد و افزود: باید زمینه‌سازی مناسبی برای حضور گسترده مردم در انتخابات صورت گیرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول