اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

حماسه 9 دی بزرگ‌ترین درس عبرت برای استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: حماسه 9 دی بزرگ‌ترین درس عبرت برای استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها بود.

حماسه 9 دی بزرگ‌ترین درس عبرت برای استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از مردم و مسئولان شهرستان اهر با وی، افزود: حضور حماسی مردم در 9 دی بزرگ‌ترین درس عبرت برای استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها بود.  
وی گفت: مردم آذربایجان با بصیرت و دشمن‌شناسی در همه مقاطع انقلاب اسلامی پیشتاز در پاسداری از حریم ولایت‌ بوده است و حضور حماسی مردم آذربایجان در هشتم دی‌ماه یک روز قبل از حماسه 9دی آتش فتنه‌گران عاشورای حسینی را برای ابد خاموش کردند.
این مقام مسئول تأکید کرد: استان آذربایجان‌شرقی پیشتاز در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی بوده و توطئه‌های ایادی داخلی استکبار و برخی گروه‌های تجزیه‌طلب تأثیری در اراده امت وفادار ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و ولایت‌مدار نداشته و همیشه پشت سر ولایت آماده جان نثاری در راه آرمان‌های انقلاب هستند.
وی تأکید کرد: عاشقان ولایت با حضور آگاهانه و پرشور خود در هشتم دی‌ماه توانستند درس عبرتی به دشمنان داخلی و خارجی نظام بدهند ‌که تا تاریخ هست از یادها نخواهد رفت.
امام جمعه اهر با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث پس از انتخابات سال 88 تصریح کرد: همان‌گونه که ایشان فرمودند، این فتنه تنها منحصر به حضور عده‌ای اندک نبود بلکه دشمنان برای این حوادث از سال‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بودند.
حاجی‌زاده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با درایت، بصیرت و رهبری امام‌گونه خویش حماسه 9 دی را تجلی بصیرت عاشورایی ملت ایران دانستند و فرمودند همانگونه که در ابتدای انقلاب محرم به کمک مردم آمد، در قضایای 9 دی هم عاشورا به کمک ملت آمد.
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود به برگزاری یادواره یک‌هزار و 200 شهید منطقه ارسباران شامل شهرستان‌هایکلیبر- ورزقان- خداآفرین و اهر در شهرستان اهر اشاره کرد و برگزاری این کنگره را یکی از افتخارات خادمان شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و خواستار توجه بیشتر صدا و سیما به انعکاس مطلوب این یادواره شد.
وی در پایان با بیان اینکه مردم اهر همواره گوش به فرمان ولایت در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته‌اند، گفت: 9 دی تجمع بزرگ عاشوراییان در مصلای بزرگ اهر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول