اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی امید فجر:

مقابل مس کرمان با تیم امید بازی کردیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم امید فجر سپاسی شیراز گفت: تیم بزرگسالان فجر سپاسی قصد حضور در ادامه رقابت‌های جام حذفی را نداشت و به همین دلیل با تیم امید راهی این مسابقه شدیم.

مقابل مس کرمان با تیم امید بازی کردیم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امین عیوضی‌پور شامگاه دوشنبه پس از دیدار دو تیم مس کرمان و فجر شهید سپاسی شیراز در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام حذفی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تغییرات صورت گرفته در پست سرمربی تیم ما، دو روز مانده به این دیدار تصمیم گرفتیم با تیم امید مقابل مس کرمان حاضر شویم.
وی خاطرنشان کرد: اما در مجموع بازیکنان جوان ما با دوندگی خود در برابر تیم لیگ برتری مس کرمان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و قابل تقدیر است. 
عیوضی‌پور در ادامه با قدردانی از مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی گفت: تیم بزرگسالان فجر سپاسی قصد حضور در ادامه رقابت‌های جام حذفی را نداشت و به همین دلیل با درخواست من و موافقت مدیرعامل باشگاه مقرر شد تا تیم امید فجر راهی این مسابقه شود.
وی با اعلام خبری مبنی بر تشکیل تیم امید باشگاه فجر از  50 روز قبل گفت: از نحوه بازی بازیکنان تیم رضایت دارم و ما با انگیزه برد به کرمان آمدیم و خود را از پیش‌باخته نمی‌دانستیم.
عیوضی‌پور در پاسخ به سؤالی مبنی بر چگونگی عدم حضور پزشک و سرپرست به همراه تیم فجر سپاسی دراین مسابقه تصریح کرد: این یک مسئله اجتناب‌ناپذیر است به دلیل برخی مشکلات کنونی در باشگاه، فردی در این سفر تیم را همراهی نکرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول