اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری مسابقات لیگ دست یک فوتبال کشور

تقسیم امتیاز بین شهرداری اراک و استیل‌آذین سمنان

خبرگزاری فارس: در هفته سیزدهم از سری مسابقات لیگ دست یک فوتبال کشور جام آزادگان دیدار دو تیم‌ شهرداری اراک و استیل‌آذین سمنان با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و هر دو تیم توانستند فقط یک امتیاز از این بازی را از آن خود کنند.

تقسیم امتیاز بین شهرداری اراک و استیل‌آذین سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این دیدار که عصر امروز در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد در دقیقه 25 نقی شاه‌مرادی از تیم شهرداری اراک و در دقیقه 62  کاظم برجلو از تیم استیل‌آذین سمنان کارت زرد دریافت کردند.
ابوالفضل کمانی از تیم شهرداری اراک که در دقیقه 55 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد در ادامه بازی و در دقیقه 73 مرتکب خطا شد و با دریافت دومین کارت زرد از داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.
داوری این دیدار را علیرضا فغانی با بابک داودی کمک اول و صادق نوری کمک دوم خود بر عهده داشت و پیام حیدری به عنوان داور چهارم این مسابقه بود.
شهرداری اراک با تساوی در مقابل استیل‌آذین 20 امتیازی شد و با یک پله سقوط به مکان پنجم گروه یک سقوط کرد، استیل‌آذین نیز با کسب یک امتیاز این دیدار 10 امتیازی شد و در قعر جدول باقی ماند.
انتهای پیام/ص30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول