اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با فارس:

9 دی روز حمایت نسل سوم انقلاب از رهبری است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: 9 دی روز حمایت نسل سوم انقلاب از زعامت رهبری است و دشمن باید این موضوع را بداند که اگر دوباره آغاز به فتنه‌گری در کشور کند، حماسه 9 دی باز تکرار می‌شود.

9 دی روز حمایت نسل سوم انقلاب از رهبری است
آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: 9 دی نماد جوشش پر خروش ملت انقلابی و ولایی ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌ها، باورها و ارزش‌های اسلامی است.
وی ادامه داد: این روز بزرگ در واقع روز صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و ولایت فقیه توسط مردم و نشان‌ دهنده ایمان و بصیرت دینی مردم و التزام آنها به ولایت فقیه است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این روز نماد تولی و تبری ملت عاشورایی ایران و شیفتگان مکتب حسینی است.
وی گفت: حماسه 9 دی نشان‌ از عمق وجدان بیدار و آگاهی ملت ایران در گردنه‌های صعب‌العبور فتنه و در برابر حیله‌گری دشمنان و جریان‌های شبه روشنفکری و سکولار است که قصد براندازی نظام را داشتند.
کعبی تصریح کرد: 9 دی شروع حمایت نسل سوم انقلاب از رهبری و زعامت رهبر معظم انقلاب و وارد میدان شدن این نسل در دفاع از انقلاب و ارزش‌ها است.
وی افزود: نسل سوم انقلاب در روز 9 دی حضور ایمانی، انقلابی و ارزشی خود را به رخ دشمنان انقلاب کشیدند و نشان دادند نسل سوم انقلاب مانند پدران خود در راه دفاع از نظام مصمم هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: 9 دی این پیام را با خود همراه دارد که هرگاه دشمن بخواهد فتنه کند، ملت ایران در صحنه حاضر است و دشمنان این نظام باید بدانند که این حماسه تاریخی قابل تکرار است.
وی ادامه داد: 9 دی حماسه ماندگاری است که ملت آن را به عنوان یک حماسه جاوید در زمینه دفاع از ارزش‌های دینی و ملی به نام خود ثبت کرد.
کعبی در پایان متذکر شد: این روز، روز بصیرت و فداکاری مردم در راه نظام، اسلام و ارزش‌ها است و باید این روز را به عنوان یکی از روزهای تاثیرگذار در انقلاب گرامی داشت.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول