اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

9 دی بیانگر تعهد مستحکم مردم به اسلام و رهبری است

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: نهم دی بیانگر تعهد مستحکم مردم به نظام، اسلام و رهبری است.

9 دی بیانگر تعهد مستحکم مردم به اسلام و رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، رضا آزادی‌کناری ظهر امروز در نشست اجرایی بزرگداشت حماسه 9 دی این شهرستان با گرامیداشت نهم دی ماه بیان داشت: حماسه نهم دی حاصل هوشیاری رهبری حکیم، شجاع و صبور و بصیرت مردم متدین، وظیفه شناس و وفادار است.
وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران از زمان پیروزی تاکنون در مسیر پیشرفت و تعالی خود با موانع فراوان و متعدد و پیچیده‌ای روبه‌رو بوده و خواهد بود و تنها با اطاعت‌پذیری از رهبری و بصیرت قابل رفع است.
به گفته آزادی‌کناری، موانع و مشکلات در بعضی موارد طبیعی و انسانی غیرعمد بوده، ولی مهم‌ترین مشکلات، موانعی است که توسط دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) در داخل و خارج ایجاد می‌شود که در صورت عدم بصیرت ملت، می‌تواند ارکان نظام را متزلزل کند.
وی ادامه داد: ویژگی انقلاب اسلامی  در اسلامی بودن و مردمی بودن آن است که در وصیتنامه امام راحل هم به آن اشاره شده، اسلامی بودن نظام به روح و ماهیت این نظام که برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است، خواهد بود و مردمی بودن به ساز و کار تشکیل نظام از طریق رجوع به آرای ملت مسلمان ایران در تمام حوزه‌های تصمیم‌گیری  است.
فرماندار نکا یادآور شد: هدایت‌کننده، پیونددهنده و سکاندار این انقلاب ولایت فقیه است که پس از رحلت امام راحل، آیت‌الله خامنه‌ای آن را مدیریت می‌کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دلیل سیلی‌های پی در پی و محکمی که از این انقلاب از سال 57 تاکنون خورده‌اند و عقب‌نشینی‌هایی که آنان در پی پیشروی نظام اسلامی ایران در جهان کنونی تحمل می‌کنند جغرافیای سلطه‌گری را بر خود تنگ‌تر دیده‌اند.
آزادی‌کناری گفت: دشمنان اسلام همه این مسائل و شکست‌های خود را متوجه ایران اسلامی می‌دانند و به‌جای اینکه تجدید نظر در سیاست‌ها و روش‌های استکباری خود کنند، کینه توزی‌ها و دشمنی خود را به روش‌های مختلف از جمله در انتخابات با یارگیری‌های عناصر خود فروخته و صرف هزینه‌های فراوان ظاهر می‌کنند.
فرماندار نکا یکی از میادین مبارزه سیاسی دشمن را انتخابات 88 و حوادث بعد از آن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: فتنه‌گران با واسطه یا بی‌واسطه با دشمنان نظام همراهی و به قوانین و مقدسات کشور و اسلام هتک حرمت کرده و خسارات فراوانی به نظام وارد کردند.
آزادی‌کناری افزود: رهبر حکیم، شجاع و صبور ما با درایت در طی چند روز و چند ماه با آگاه‌سازی مردم از چگونگی فتنه، چشم فتنه را کور و انقلاب را بیمه کردند.
وی گفت: نهم دی ماه سالروز حادثه‌ای است که پیوند عمیق مردم با رهبری، تعهد مستحکم آنها به نظام و پایبندی به اسلام و مکتب اهل بیت را اثبات کرد و مردم نیز آگاهانه در موقعی که اسلام و نظام به آنان نیاز داشت وارد صحنه شدند و دشمنان اسلام را که می‌خواستند از فرصت انتخابات سوء‌استفاده کنند سرکوب و از صحنه خارج کردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول