اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن چایپاره خبر داد

پیشرفت فیزیکی 82 درصدی مسکن مهر چایپاره

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن چایپاره گفت: واحدهای مسکن مهر گروهی چایپاره 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

پیشرفت فیزیکی 82 درصدی مسکن مهر چایپاره
مهدی اسکندرنژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: برای استفاده از واحدهای مسکن مهر گروهی در این شهرستان تاکنون بیش از 532 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 492 نفر از آنها برای استفاده از تسهیلات بانکی به بانک مسکن معرفی شده‌اند و از این تعداد 296 نفر موفق به عقد قرارداد شده و 288 نفر عملیات ساختمانی را آغاز کرده‌اند.
وی تصریح کرد: عملیات احداث واحدهای مسکونی چایپاره در کنار جاده بسطام از اواخر سال گذشته آغاز شده‌ و در دو فاز ساخته می‌شود.
 وی ادامه داد: فاز اول آن 304 واحد و در فاز دوم 228 واحد مسکونی به صورت گروه‌های چهار نفره و در دو طبقه با زیربنای 75 مترمربع برای هر واحد ساخته می‌شوند همچنین هر نفر به میزان یک ‌صد میلیون ریال از تسهیلات مسکن مهر استفاده می‌کند.
این مسئول ضمن ابراز رضایت از روند اجرای طرح گفت: هم‌اکنون 12 خانوار در این مسکن‌ها ساکن شده‌اند و عده‌ای هم برای اقامت در محل آماده هستند که منتظر فراهم شدن امکانات خدماتی هستند.
 وی بیان داشت: تمام خانواده‌های ساکن شده می‌توانند از برق استفاده کنند به طوری که توسعه انشعاب آب و گاز نیز در حال اتمام است.
وی با بیان اینکه طرح مسکن مهر گام مؤثری در راستای خانه‌دار شدن قشر کم ‌درآمد جامعه قلمداد می‌شود، اظهار داشت: با اجرای این طرح ملی در مناطق مختلف کشور حتی مناطق دور افتاده و کم ‌برخوردار، مشکل مسکن تعداد زیادی از مردم رفع شد.
رئیس بنیاد مسکن چایپاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان جهاد اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: امسال اقشار مختلف مردم و مسئولان در لبیک گویی به پیام رهبر فرزانه انقلاب برای توسعه کشور در امور عمرانی، اقتصادی و صنعتی اقدامات زیادی صورت دادند.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول