اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

پیام 9 دی به نسل‌های آینده منتقل شود

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت:پیام نهم دی باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود چرا که این روز یکی از بزرگ‌ترین روزهای تاریخی ملت ایران به شمار می‌رود.

پیام 9 دی به نسل‌های آینده منتقل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، مصطفی محمد نجار ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از 12 طرح عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز اظهار داشت: مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تمامی تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور را در کشور فراهم کرده‌اند.
وی ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه برگزار می‌شود، بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ به ثبت خواهند رساند.
این مسئول تأکید کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان به منظور کمرنگ کردن برگزاری این انتخابات، مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر در صفوفی به هم فشرده در این انتخابات حضور پیدا کرده و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد.
محمدنجار تصریح کرد: تلاش‌های دشمنان برای تضعیف روحیه مردم به جایی نخواهد رسید و آنان مانند همیشه شکست خورده خواهند بود.

*پیام نهم دی به نسل‌های آینده منتقل شود
وی در ادامه سخنان خود به حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: پیام نهم دی باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود چرا که این روز یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای ملت ایران به شمار می‌رود.
وزیر کشور اظهار داشت: ملت ایران با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی روز نهم دی دست رد بر سینه دشمنان زده و مانع از دخالت‌های آنان در سرنوشت کشور شدند.
وی از مجریان و دست‌اندرکاران امر انتخابات خواست تا از آرای مردم به خوبی صیانت کنند.

*البرز دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ است
وزیر کشور در بخشی دیگر از سخنان خود به ظرفیت‌های موجود در استان البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز با توجه به داشتن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مهم باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی ادامه داد: میزان خدمات در این استان باید به گونه‌ای شود که پاسخگوی نیاز مردم بوده و بتواند با استانداردها مطابقت نماید.
محمدنجار تأکید کرد: با توجه به تأکیدات مکرر رئیس جمهور درباره تسریع در زیرساخت‌های این استان،‌ مسئولان باید هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های البرز را توسعه داده و به استانداردها نزدیک سازند.
انتهای پیام/م10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول