اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

9 دی روز میثاق امت با ولایت بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از نهم دی ماه سال 88 به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام برد و وفاداری مردم به رهبری و نظام اسلامی در این روز عینیت یافت.

9 دی روز میثاق امت با ولایت بود
حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: دولت‌های استکباری برای براندازی انقلاب اسلامی تلاش زیادی را تجربه کردند و سرمایه‌های هنگفتی را هزینه کردند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان این انقلاب با ایستادگی و مقاومت بیش از پیش ملت ایران و تحت رهبری امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند، افزود: دشمنان به این واقعیت رسیدند که در برابر ایمان و اعتقاد مردم ناتوان هستند.
صفی‌یاری خاطر نشان کرد: دشمنان همچنین در جریان فتنه سال 88 تمام توانشان را به کار گرفتند ولی مردم با حضور مقتدرانه خود نشان دادند که با تأسی از زندگی ائمه معصومین(ع) به ویژه با درس‌گیری از عاشورا و پیروی از ولایت به صحنه آمدند تا دست دشمنان را قطع کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: غربی‌ها بر این باورند که انقلاب اسلامی ایران گفتمان نوینی را پدید آورده و این واقعیت به سبب احیای نظام ارزشی مبتنی بر خصائص فرهنگی و مذهبی و ملی هویت نوینی در جامعه پدید آورده است
صفی‌یاری یادآور شد: در نهم دی ماه استکبار سعی داشت با رسوخ در هویت فرهنگی ملت ایران و ایجاد فاصله بین ملت و نظام رسوخ کنند که مردم ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری از هویت فرهنگی خود دفاع کردند و با حضور میلیونی خود حمایتشان را از نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.
وی اضافه کرد: بسیاری از تحلیلگران سیاسی بر این باورند که نهم دی ماه شگفت‌انگیز و کم‌نظیر بود و دفاع ملت ایران از هویت دینی و فرهنگی‌شان و نیز دفاع از ولایت فقیه و رهبری ستودنی است.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول