اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان:

حماسه 9 دی از لطمه خوردن انقلاب جلوگیری کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی نقش مهمی را در یاس و ناامیدی دشمنان در لطمه زدن به انقلاب اسلامی داشته است.

حماسه 9 دی از لطمه خوردن انقلاب جلوگیری کرد
حجت‏الاسلام علی شکری در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به حماسه 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی، یکی از حماسه‏های بزرگ در طول مبارزات ملت ایران با طاغوت، ظالمان و مستکبران به ویژه آمریکا و انگلیس است که در تاریخ جاودانه خواهد ماند.
وی اضافه کرد: حضور مردم در این روز نقشه‏های آشفته دشمنان را نقش بر آب کرد و آبرو و حیثیت آنها را در جامعه بین‏المللی از بین برد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: از این رو است که مردم کشورهای مختلف دیگر، آمریکا و استکبار جهانی را قدرت پوشالی می‏دانند و حتی جنبش وال‏استریت، برخاسته از همین جهت است که آنها می‏دانند اگر در مقابل دولت‏هایشان مقاومت و ایستادگی کنند، دولت‏های ظالم و حاکم بر آنها تاب مقاومت در برابر قدرت مردم را نخواهند داشت.
شکری ضمن برشمردن عوامل موثر و مهم در ایجاد حماسه 9 دی 88 تصریح کرد: این عوامل را می‏توان به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: عوامل داخلی به دنبال شکست در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری اسلامی، با انجام اعمال خلاف قانون و شرع مقدس اسلام به عنوان پیاده نظام عوامل خارجی ایفای نقش کردند.
شکری افزود: همچنین عوامل خارجی در غالب حامی و مدافع عوامل فتنه، آنها را پشتیبانی سیاسی و تدارکاتی کردند به گونه‏ای که نقش خود را در ایجاد فتنه و دشمنی با انقلاب اسلامی، پنهان نمی‏کردند.
وی افزود: به دنبال هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع) در روز عاشورا و حضرت امام خمینی (ره)، خون مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی از اعمال خشونت‏آمیز و هتاکانه عوامل مزدور آمریکا و انگلیس در داخل کشور به جوشش آمده و حماسه 9 دی ماه سال 1388 را خلق کردند.
شکری افزود: به این دلیل، مردم انقلابی ایران در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران به خیابان‏ها آمدند و پشتیبانی و حمایت خود را بدون درنگ از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.
وی تصریح کرد: در روز نهم دی ماه سال 1388 برای چندمین بار پوزه دشمنان انقلاب اسلامی به خاک مالیده شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: حماسه 9 دی ماه سال 1388 از منظر سیاسی و اجتماعی، نقش مهمی را در یاس و ناامیدی دشمنان در لطمه زدن به انقلاب اسلامی داشته است.
شکری خاطرنشان کرد: ارزش و اهمیت حضور مردم مومن، متدین و انقلابی ایران در روز 9 دی کمتر از 22 بهمن 1357 نیست.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول