اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد هرمزگان:

9 دی تبلور پیروزی نور بر تاریکی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در آستانه سالروز نهم دی ماه گفت: نهم دی ماه که نماد پیروزی نور بر تاریکی است به یکی از برگ‌های زرین تاریخ ایران اسلامی تبدیل شد.

9 دی تبلور پیروزی نور بر تاریکی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده صبح امروز در جلسه هماهنگی این مناسبت، قدرت اتحاد و یکدلی را بالاترین قدرت دانست و اظهار داشت: مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در نهم دی ماه حماسه‌ای را آفریدند که برای همیشه بر هر گونه انحراف و کجروی خط بطلان کشید.
وی افزود: خوشبختانه مردم شریف و شهید پرور ایران با رهبری مقتدرانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری توانسته‌اند در شرایط حساس و سرنوشت ساز با حضور خود تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند و راه را بر تهاجم و گستاخی معاندان ببندند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه سعی می‌کنند برای ضربه زدن به کشور از نیروهای داخلی همان کشور استفاده کنند و متاسفانه در ماجرای سال 1388 فریب دشمنان را خورده و از مسیر صحیح و درست منحرف شدند.
مریدی‌زاده تصریح کرد: خوشبختانه با درایت و هدایت مقام معظم رهبری و حضور میلیونی مردم که تا آن تاریخ سابقه نداشت، نقشه‌های پوشالی دشمنان در هم شکست و بار دیگر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران بر همه جهانیان اثبات شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: ائمه اطهار (س) و امامان معصوم حامیان و حافظان اصلی حکومت اسلامی ایران هستند و از سوی دیگر نیز پایه‌های مستحکم نظام بر مبنای مردم سالاری دینی بنا شده است و بر اساس همین مبنا نظام از هر گزند و تهدیدی در امان است.
وی بیان داشت: مردم و هنرمندان هرمزگان نیز در واقعه تاریخی 9 دی ماه همصدا با دیگر مردم سراسر کشور به حمایت از مقام معظم رهبری به پا خاستند و با اینکار پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام و فریب خوردگان داخلی دادند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول