اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان تأکید کرد

لزوم تبیین علل وقوع حماسه 9 دی و دلایل ماندگاری آن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان بر لزوم تبیین و تشریح علل وقوع حماسه 9 دی و دلایل ماندگاری آن تأکید کرد.

لزوم تبیین علل وقوع حماسه 9 دی و دلایل ماندگاری آن
حسن قهرمانی مطلق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اثرات و برکات حماسه 9 دی اظهار کرد: حرکت عظیم مردم که در حمایت از ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت، توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی و ولایتمداری ایران اسلامی را بر همگان روشن کرد.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از ابتدای حیات خود در موجی از تهدیدها و تحریم‌ها قرار گرفته است، تأکید کرد: مردم ایران به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همواره نشان داده‌اند که حامی اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند و هیچگاه در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان و مخالفان سر تعظیم فرود نمی‌آورند.
فرماندار شهرستان همدان حماسه 9 دی را سبب به سر آمدن تاریخ انقضای فتنه خواند و ابراز کرد: مردمی بودن این حماسه بزرگ یکی از ویژگی‌های شاخص آن است که باید به زوایای این امر مهم به خوبی پرداخته شود چرا که حضور به موقع مردم و تشخیص درست شرایط عامل کسیبموفقیت نظام در عرصه‌های گوناگون است.
وی پیروی از ولایت فقیه و پایبندی به ارزش‌های الهی و اسلامی را عامل اتحاد ملت ایران برشمرد و گفت: ملت ایران با تجدید میثاق با ولی فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌توانند فتنه دشمنان را برهم زنند که البته حماسه نهم دی ماه و حضور مردم خود بیانگر این اصل اساسی و مهم بود.
قهرمانی‌مطلق با تأکید بر لزوم تبیین و تشریح چرایی وقوع حماسه 9 دی و دلایل ماندگاری آن در جامعه اظهار کرد: گرامیداشت یوم‌الله 9 دی در همدان با برپایی راهپیمایی به مناسبت این حماسه بزرگ پس از اقامه نماز جمعه در مسیر حسینیه امام خمینی(ره) تا چهارراه خواجه رشید برگزار خواهد شد.
وی در پایان سخنانش تصریح کرد: در روز جمعه نهم دی ماه نیز برنامه متمرکزی با همکاری هیئت جوانان مسجد مهدیه و سازمان تبلیغات اسلامی استان در مسجد مهدیه همدان با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول