اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

همایش 3 هزار نفری عشایر بسیجی الشتر

خبرگزاری فارس: همایش 3 هزار نفری عشایر بسیجی با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مسئولان، کارکنان سپاه الشتر، مسئولان ادارات شهرستان و جمع کثیری از عشایر بسیجی در مصلای امام سجاد (ع) شهرستان الشتر برگزار شد.

همایش 3 هزار نفری عشایر بسیجی الشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از الشتر، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان صبح امروز در همایش 3 هزار نفری بسیجیان عشایر شهرستان الشتر گفت: ملت و دولت ایران مهم‌ترین کشور اسلامی در جهان کنونی و مورد توجه تمام دولت‌ها و ملت‌ها است.
یدالله بوعلی اعتقاد ملت ایران به خدا، دین اسلام، قرآن و مکتب اهل بیت و به خصوص مکتب حسینی را عامل موفقیت و پیروزی آنان دانست.
وی رهبری و ولایت فقیه را ادامه دهنده نهضت حسینی دانست و در ادامه افزود: امروز بیانات رهبری انقلاب برگرفته از تفکر و نهضت امام حسین (ع) است و در طول عمر 30 ساله  انقلاب همواره تبعیت از فرامین ولایت فقیه مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف سبب یاس و نابودی توطئه‌های دشمنان بوده است.
بوعلی هدف آمریکا و دشمنان جهان اسلام از حضور در منطقه را نه مبارزه با تروریسم، بلکه مقابله با پیشرفت اسلام و صدور انقلاب اسلامی و تسلط بر منافع جهان اسلام  و خاورمیانه دانست، چرا که  ثمره اشغال عراق و افغانستان بعد از یک دهه چیزی جز نابودی و چپاول ثروت‌های این کشورها نیست.
وی حضور عشایر بسیجی در صحنه‌های مختلف انقلاب و ناشی از اعتماد عمیق آنان به اسلام و انقلاب دانست و عشایر را ذخیره مهمی برای جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام است.
باقر باقرزاده فرماندار الشتر در ادامه نقش بسیج عشایر در دوران دفاع مقدس را نقش برجسته و بر گرفته از غیرت و مردانگی عشایر دانست و گفت: عشایر در دوران دفاع مقدس با تبعیت از فرامین ولی فقیه دوشادوش دیگر رزمندگان از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول