اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان امام حسین(ع) کیار

1500 نفر از عشایر بسیجی کیار آموزش‎ دیدند

خبرگزاری فارس: فرمانده گردان امام حسین(ع) کیار از شرکت بیش از یک هزار و 500 بسیجی ناحیه عشایری در آموزش‌های مختلف بسیج در سال جهاد اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

1500 نفر از عشایر بسیجی کیار آموزش‎ دیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صدرالدین حسینی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان شرکت‌کننده در اردوی عملی بسیجیان در منطقه عشایری مشایخ از توابع این شهرستان، اظهار داشت: با اجرای این دوره‌ها، بسیجیان استمراری آگاهانه، خردمندانه و عالمانه در عرصه‌های خدمتگزاری فعال در بسیج کسب می‌کنند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی، گفت: ایجاد انگیزه بسیجیان در فعالیت‌های بسیج، ایجاد علاقه و آمادگی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، ایجاد تعهد و تعلق در بسیجیان و حصول اطمینان از آگاهی و توانمندی های معرفتی، بصیرتی و سازمانی بسیجیان متناسب با نوع عضویت از مهم‌ترین اهداف این دوره آموزشی به‌‎شمار می‎رود.
فرمانده گردان امام حسین(ع) کیار از شرکت بیش از یک هزار و 500  بسیجی ناحیه عشایری در آموزش‌های مختلف بسیج در سال جهاد اقتصادی خبر داد و گفت: دوره آموزشی بسیجیان عضو طرح تسلیح که در منطقه قشلاقی خوزستان ساکن هستند در بهمن ماه در یکی از مناطق اسکان عشایر در این استان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت بسیج از دیدگاه امام خمینی(ره)‌ و مقام معظم رهبری، اظهار داشت: بسیج ماندگارترین یادگار بنیانگذاری انقلاب اسلامی و میراث پربرکت حضرت امام خمینی(ره) است و تشکیل آن از امدادهای غیبی و معجزات الهی بود.
حسینی به نقش و جایگاه بسیج در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: در این زمان که بیگانگان درصدد ضربه زدن از درون و بیرون نظام و انقلاب هستند بسیج با هوشیاری و ولایت‌مداری هجمه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
وی عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را در پرتو تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف در خدمت مردم شریف ایران اسلامی بودند و اقدامات لشکر مخلص خدا دشمن را ناامید کرده است.
فرمانده گردان امام حسین(ع) کیار با بیان ویژگی‌های تفکر بسیجی، گفت: تفکر بسیجی مجموعه‌ای از فرهنگ شهداست که به حرکت انسان‌ها جهت می‌دهد و چراغ راه را روشن می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیجی خود را سرباز ولایت می‌داند و به این سربازی افتخار کرده و بدان عشق می‌ورزد، گفت: بسیجیان الگوی عملی شناخت معارف اسلامی هستند، بر همین اساس هر کس تفکر و اندیشه علوی داشته باشد، بسیجی است.
حسینی افزود: هرگاه دشمنان خواسته‌اند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند با درایت، تیزبینی و اقتدار بسیج و سپاه مواجه و تحقیر و خوار شدند.
اردوی عملی آموزش ارتقای عضویت بسیجیان ناحیه عشایری سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در منطقه عشایری مشایخ شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول